岩岩地震呢..... 我同牙ma都以為係自己頭暈牙!! 之後牙ma出左去 警察叔叔按鐘 我仲以為係牙ma tim 警察叔叔想趕我下去呢-3- 說甚麼因為唔知邊度地震,,[我聽唔清] 這裡有很輕微的影響-0-' 最好下去街度 我當然不會理會他牙..kaka 佢好似好無奈咁>< 而家對面有3架b bu車牙 d人全部都落哂去 今日本身去九龍架.. 點知無lala又唔去.. 激死我喇!!!
12點幾同mama去買傘 好令令的哦 then約左kaki去街街 去食味千 我係度打機 好屎牙!!!!! 之後去買野聽日送俾mama 行左1陣都係買花算喇... 唔想煩 4點幾就返左屋企 之後無野做...hea到而家lu
今日係Poon Yan既生日 HAPPY BIRTHDAY!! 相信佢都幾開心牙 咁多人同佢慶祝生日! 特別係Lunch個時 成19個人1齊食 個場面挺壯觀的哦 我地幾個傾得好開心牙!! wpbc miss無返, 係度上網 pe堂睇返上次跳舞 haha...自己都唔知做緊咩 但是我們組的分數不錯ma 功勞最大的是牙ching 如果唔係佢教我地,,我地個日1定無野俾miss睇 之後就係ivy,, 因為miss太喜歡佢了...1定我地既分數曷因為佢先有咁高呢.. kakaka!!!