GEE琴日黎左...今朝就走左喇
真係趕
始終都係無去睇袋同買曲奇呢
下次陪你去吧^^
今日又是補課既日子
唉
好多功課牙!!!
睇左幾場中國既籃球之後..
好鍾意孫悅牙..KAKA

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來.
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去.
♥注意,被點名的人不能重複
♥點我既人:Poon Yan
♥寫出填寫日期:19/8
♥愛的食物 - 零食,雪糕
♥愛的音樂 - 好多好多牙
♥愛的店舖 - 精品店
♥愛的顏色 - 白,黑,天藍
♥愛的國家 - 日本
♥愛的工作 - 老闆
♥愛的休閒 - 聽歌
♥愛的科目 - 沒有-0-
♥愛的甜食 - 雪糕算吧?!
♥愛的個性 - 沉默的
♥愛的口頭蟬 - 車
♥愛的女人 - 朋友+媽媽
♥愛的男人 - 爸爸+哥哥+朋友
♥愛的節日 - 聖誕掛...0.0?
♥愛的香水 - 沒有
♥愛的運動 - 跳繩,,羽毛球掛
♥愛的定義 - 係1種感覺
♥愛我的人 - 家人+朋友
[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今生今世孤獨終老中獎名單: (排名不分先後)
01 - connie
02 - ivy
03 - kaki
04 - yi
05 - gee
06 - 科
07 - jojo
08 - hangshangs
09 - jim
10 - shanshan
你覺得01如何 - 好笑,,無聊
你覺得02如何 - 好動
你覺得03如何 - 超好人
你覺得04如何 - 好忙呢....
你覺得05如何 - 可愛,,好傻
你覺得06如何 - 好煩
你覺得07如何 - 好成熟既人
你覺得08如何 - 唔知牙..?!
你覺得09如何 - 好人,,可愛
你覺得10如何 - 可愛
好多可愛牙.....汗-.-'
|