theresa6

暱稱: TING...=]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

日誌分類

全部 (230)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


2008-08-25

因為mama的興起,,,
係3號風球下去左澳門
超黑仔的牙!!!!
首先搭巴士去碼頭
塞車
10點上車
12點先落車
咩事咩事
個巴士司機都傻下傻下架
都唔知識5識開車架
佢知5知咩叫轉線牙  大佬?!
其他線行得勁快都唔轉
係都要係度等
我地唔嘈都唔知要等幾耐?!?!?!

之後就搭船la
哇....勁大浪
超暈牙!!!
勁過玩激流
每次有浪都哄動
齊齊哇.....哇....哇...
超齊.KAKA
個個都暈到死下死下咁
d人嘔要派膠袋
連d職員都嘔埋一份!!

幾經辛苦先去到澳門牙!!!!
去食lunch..
but我暈到無哂胃口!!

夜晚拉大隊去食葡國餐
之後返屋企玩wii
玩煮老母!!!

係澳門挺開心的牙..^^

膠GEE..膠BE..我係膠TING?!
笑到我肚痛!!!




2008-08-19
 GEE琴日黎左...今朝就走左喇
真係趕
始終都係無去睇袋同買曲奇呢
下次陪你去吧^^



 今日又是補課既日子
                         唉
好多功課牙!!!

                                  睇左幾場中國既籃球之後..
                 好鍾意孫悅牙..KAKA
  



 

♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來.
♥寫完所有愛的問題後,請點名10位朋友繼續下去.
♥注意,被點名的人不能重複
♥點我既人:Poon Yan
♥寫出填寫日期:19/8
♥愛的食物 - 零食,雪糕
♥愛的音樂 - 好多好多牙
♥愛的店舖 - 精品店
♥愛的顏色 - 白,黑,天藍
♥愛的國家 - 日本
♥愛的工作 - 老闆
♥愛的休閒 - 聽歌
♥愛的科目 - 沒有-0-
♥愛的甜食 - 雪糕算吧?!
♥愛的個性 - 沉默的
♥愛的口頭蟬 - 車
♥愛的女人 - 朋友+媽媽
♥愛的男人 - 爸爸+哥哥+朋友
♥愛的節日 - 聖誕掛...0.0?
♥愛的香水 - 沒有
♥愛的運動 - 跳繩,,羽毛球掛
♥愛的定義 - 係1種感覺
♥愛我的人 - 家人+朋友

[1] 傳給 10個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,
否則,今生今世孤獨終老中獎名單: (排名不分先後)
01 - connie
02 - ivy
03 - kaki
04 - yi
05 - gee
06 - 科
07 - jojo
08 - hangshangs
09 - jim
10 - shanshan


你覺得01如何 - 好笑,,無聊
你覺得02如何 - 好動
你覺得03如何 - 超好人
你覺得04如何 - 好忙呢....
你覺得05如何 - 可愛,,好傻
你覺得06如何 - 好煩
你覺得07如何 - 好成熟既人
你覺得08如何 - 唔知牙..?!
你覺得09如何 - 好人,,可愛
你覺得10如何 - 可愛 

好多可愛牙.....汗-.-'








2008-08-12

                     今日約左KAKI,同YI........
                                                   我地去左唱k同影貼紙相
好開心^^                      好耐無咁DIN法牙!!
     
                         我第1次去GREENBOX唱咋
                                                                                   間房勁細  仲要係無線咪
    不過都玩得好HAPPY~
                                                  係咁叫....KAKA~    傻左
                                      佢4點先cut歌..賺左喇

         之後去左影貼紙相
                                                                            俾$都搞左勁耐
                          影完加野個時                  搞左成個鍾都未得
    搞到差5多6點lu~

             then就返屋企LU~~~

              今日真係好開心好開心=]