theresa6

暱稱: TING...=]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

日誌分類

全部 (230)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


2008-07-14

        終於返到黎喇....
早2日返左大6同澳門
                    所以大家搵唔到我牙^^

                            今次我地去左澳門先
                                               去灣仔食海鮮
      1d都唔好食.....浪費哂d海鮮牙        
                                                              第2日返去大6
                                       唉我既鼻敏感又發作
    搞到我訓5到....又出暗瘡喇
                        第3日GEE同BE都返左黎
                琴日返返黎......好彩臨走之前拉姨趕得到整爆谷食
 點知唔夠味...要加糖再整過
                                 加左糖就勁好味的牙!!!

                芝士=牛油?!?!?! 

 
                                              唉.....小玉竟然走人
                       下年唔教我地喇
                                                          咁多人走架




2008-07-06

 依幾日都無咩野做
              所以都無打到日記
                              日日都只係去1去街
       之後就返黎hea......超無聊的牙




2008-07-03

                                                     今日去左打war game                  超累的牙!!!!!!!

             8:20a.m約左connie ,c子, ivy係學校門口等
                                                                                                     約埋1齊入去交回條
                                                         but最後牙sir都未返......惟有交去校務處la
                           之後就見到MISS CHAN +MISS TANG lu
                                                                                           交齊回條同錢       等齊人就出發啦

              個司機叔叔唔識路-0-"
                                                            要miss睇地圖教佢>.<"

                                                                                                      落車之後要行成1大段樓梯先上到去
                                                  行哂之後諗住可以hea返陣
                                        點知即刻就要再行上7層樓
                                     喘哂氣                  點知個課室無冷氣又無風扇
                       熱到我地狂流汗
                                                                                                 熱到mama都不認得牙!!!!!!  
        
     個導師教我地用槍   把槍的名堂叫 k仔
                                                                                   他不斷的搞gag
                                                       教左1陣之後就分組,,,3男6女
                       可見我地班既男仔小的可憐      下年仲要走2個
                                                                            分完就即刻對戰     其實我還未明白牙
                                
                  1開頭真的有點怕怕
                                                                             但玩了1陣就豁了出去....見人就狂射
                                         差點連自己人都射牙!!!
        我們不斷的堆在1起  HAHA
                                                          我們在課室內
                                                                                             最後比人圍攻牙
                                    成隊人入黎射我地....死哂
                                                                           我比人打到大腿&背脊 
                            個個都比BB彈射到傷哂
                                                                                         不過我不算嚴重了....有的被打到流血呢
                                                 
                                                    第2局開始玩得愈來愈緊張
                有超多的"不死生"出現牙
                                                                      明明死了都不認-0-"
                                           有的明知我們死了還要繼續射,,,,好衰
                                                                                    玩了不知多小局後        食lunch
               but   d飯盒太恐怖了
                                           我自己的飯盒完全不想食   我只食了點白飯    加點別人的菜
                        食完lunch後,,,又繼續了
                                                                                 這次更可怕.....對的是miss chan 的隊伍
                                                                                                   全部人立刻著哂長3
                                             打到4:00p.m                                                 
                                                                                   我們便結束了
                  做了點總結     導師說sunny永遠都是第1個回來的
                                                                                        不夠5分鐘便見他回來...
                                                                   打破了紀錄   KAKA
                               不過他真的是很好的隊長
                                                                           他做先頭部隊     有咩問題
       第1時間衝出去打敵人      犧牲自己     換取我們整隊的安全
                                                相信他中了不小彈呢

                                                                      今天玩了第1次war game
                                不過我沒太大的興趣呢
         如果用作發洩的話便十分好牙!!
                                                  不繼的掃射.....把所有煩惱都掃走了
                                           
                  回到家後整個人都散了
                                          郁都不願郁
                         而家隻腳有點累..聽日1定很痛呢