今日去左打war game 超累的牙!!!!!!!
8:20a.m約左connie ,c子, ivy係學校門口等
約埋1齊入去交回條
but最後牙sir都未返......惟有交去校務處la
之後就見到MISS CHAN +MISS TANG lu
交齊回條同錢 等齊人就出發啦
個司機叔叔唔識路-0-"
要miss睇地圖教佢>.<"
落車之後要行成1大段樓梯先上到去
行哂之後諗住可以hea返陣
點知即刻就要再行上7層樓
喘哂氣 點知個課室無冷氣又無風扇
熱到我地狂流汗
熱到mama都不認得牙!!!!!!
個導師教我地用槍 把槍的名堂叫 k仔
他不斷的搞gag
教左1陣之後就分組,,,3男6女
可見我地班既男仔小的可憐 下年仲要走2個
分完就即刻對戰 其實我還未明白牙 
1開頭真的有點怕怕
但玩了1陣就豁了出去....見人就狂射
差點連自己人都射牙!!!
我們不斷的堆在1起 HAHA
我們在課室內
最後比人圍攻牙
成隊人入黎射我地....死哂
我比人打到大腿&背脊
個個都比BB彈射到傷哂
不過我不算嚴重了....有的被打到流血呢
第2局開始玩得愈來愈緊張
有超多的"不死生"出現牙
明明死了都不認-0-"
有的明知我們死了還要繼續射,,,,好衰
玩了不知多小局後 食lunch
but d飯盒太恐怖了
我自己的飯盒完全不想食 我只食了點白飯 加點別人的菜
食完lunch後,,,又繼續了
這次更可怕.....對的是miss chan 的隊伍
全部人立刻著哂長3
打到4:00p.m
我們便結束了
做了點總結 導師說sunny永遠都是第1個回來的
不夠5分鐘便見他回來...
打破了紀錄 KAKA
不過他真的是很好的隊長
他做先頭部隊 有咩問題
第1時間衝出去打敵人 犧牲自己 換取我們整隊的安全
相信他中了不小彈呢
今天玩了第1次war game
不過我沒太大的興趣呢
如果用作發洩的話便十分好牙!!
不繼的掃射.....把所有煩惱都掃走了
回到家後整個人都散了
郁都不願郁
而家隻腳有點累..聽日1定很痛呢 |