最近都好熱牙.... 1出街就熱到傻左!!! 不過點都好過不停的下雨!! 依排悶到我傻喇 有d要返學,,,有d去旅行 再唔係就個個都無$,,, 又諗唔到去邊好 搞到個個都話悶....好似全部人鬥悶咁 唉.....so 連日記都唔想打牙!!
今日坐車個時聽到牙健自殺 佢竟然食左3樽安眠藥!!!!! 聽到個時完全呆左.... 唔覺得佢會咁做 而家都仲未過危險期牙!!! 原本諗住去行街 之後都無mood行... 返左屋企!!!!!!!!! 好擔心!!希望佢無事la...快d醒返!! 小玉在4C的最後1天 所影既相: 太多了...唔show哂出黎喇!
琴日打打下日記 突然的HAND機 我可是打了超長超長的呢!!!!! 超火爆的哦!!!!!!!!!! 今朝9:00a.m返學 返去上PA堂 跟以往的PA堂沒2樣 還是我們有我們的吵 小玉在自己的"喊"書 我想牙.....係佢教我地既依年 佢可能成日喉嚨痛啦 都唔知返去其實為咩 根本就沒人聽書的哦..... 返去就好似比個室我地傾計,,send sms,,講笑咁 慘了慘了!!!!!!!!沒有錢了•/\• 怎辦??????? 我仲有好多好多節目的牙...... 點算好呢? $200元 怎會夠我這2個月的花費牙????!!!!! 為什麼我們想找好工一定要讀書多? 為什麼我們不讀大學就一定沒有成就? 為什麼我們明明是香港人 卻要我們唸好英語? 為什麼我們要跟隨社會的定律而去做我們根本不喜歡做的事? 為什麼??為什麼??