今日要返學牙
咁耐無返學,,, 今朝都有d唔慣!!
11點就返到佢
都ok多人返牙!
一開始開d唔知咩釘既野....
我地第1組完成 HAHA
我仲以為佢係d 講廢話既MISS
點知見到佢 講完個題目就即刻作到成大段文出黎
對佢改觀左唔小
但係我覺得佢好似補習天王個d-0-"
佢話全部筆記加理,,有100多頁,,
要張佢20幾年黎既野係5日教哂俾我地
好有信心令我地起碼提升一級以上
咩20招,,咩攻略....
佢仲係唔知咩咩獎既最年輕得獎家
四四方方的桌,四四方方的"鄧",四四方方的黑板.. 四四方方的... 四四方方的... 四四方方的...
不過 我都係覺得今日有D無聊牙..
|