測驗測驗.....好辛苦! 返左成日學仲要測驗 唉 好想變返細個 咩煩惱都無 所有朋友都是單純,,真心的!!
返左幾日學,, 差5多日日都要寫目標... 測驗密密麻麻地來 快瘋了!!!! 哥哥到了宿舍住都有幾日了 很不慣哥哥不在家的感覺 訓覺時沒有了他房間的燈光 沒有安全感!!
9月1日 又係開學既日子 班主任都係MF同MS TANG 今天MF的造型令我眼前一亮 但我較有興趣知道佢閎眼鏡係有無度數的?? 今年有5個人加入我地班 成班40人 得11個男仔 陽盛陰衰既情況嚴重左 -0-" 我既學號又去返30喇..haha 好鍾意30依個學號^^ 返到去都無咩野做 F.5了 很多事開始要面對 要開始成熟了 哥哥都開始他的新生活 進入大學 我都不能再迷茫下去 還有半年便面對會考 感覺像遠又像近 我知我要努力 但我卻努力不起