30/7 1早就有好消息喇 知左哥哥升到上大學 係科大 好勁牙!!!! BABA放假^^ 好HAPPY 出左去九龍灣行 去左德福廣場食pizza hut YUMMY~ 之後去左MEGA BOX行 原來係無野行架... 仲以為好多野行TIM 超多 多啦A夢 係度..KAKA 係兒童天地仲有勁多好低B既野 搞到我低B埋一份=.=" 行到4點幾就坐車返屋企LU~ 我真係覺得好開心 好小日子BABA可以咁得閒同我地去街 星期日佢都只係放得半日 係YL行一陣都無佢就返屋企訓覺 最可惜係哥哥同同學去街 無一齊出去行... 如果唔係1定會更加開心呢!! 31/7 今日無去過街 好無聊 落下雨又有太陽咁.. 都唔知想點 係屋企好乖乖咁睇書 本書都OK深奧呢 我既[存在目的]係d咩牙?? 有d咩 會令我不求回報咁去做 到而家為止 我唔覺得有
哇...好多相牙..^^
琴日同connie,ivy,poonyan,oiki去左書展.. 12點幾入到去 蠻多人的 有唔小人推車仔去 使5使咁誇牙?!-0-" 買左Theresa既寫真+林詠琛既星星的眼睛 行到勁累牙... 食左牙波羅既雪糕做LUNCH 其實都唔算lunch喇...4點幾先食 返到屋企就食飯LU~ 今日就係YL行左陣街 之後去以前讀小學個時成日去個間麵店食LUNCH 食完,,我竟然去左N年無去既圖書館.. 超陌生lo 同以前比,,變左好多牙
琴日WINNIE黎左.. 佢1黎部腦就壞 真係黑仔 好彩今日牙哥即刻整返 強人是你 BUT 咩都洗哂....真係慘 唉......................... d歌,d圖都無哂喇 好彩電話有唔小咋 而家webcam又整到,,咪又整到..超勁牙!!