之前D事都已經唔算太勁了 到宜家 6國大封相 你話我 我話你咁 雖然我到宜家我都係中立
不過成日都聽佢地咁講 自己都覺得煩= =
前2日先返完 早-12 3月個時就真係冇得咁返= 真係難得 不過今日都唔係好得去邊- - 仲以為一個二個都應該返晒大陸 冇咩人來食野
點知都幾多= = 又係做死人
身體開始差了 開工都好像不上心
返工 開工 回家 玩電腦 睇戲 訓覺
日日如是 日子都幾悶
今次去荃錦又真係幾好玩 哈 不過天氣太涷關係 同埋冇做好晒準備去 所以9點幾個時 就返左家了
返到屋企 袁哥就係度溫書 我就走左去洗營個d 搞搞下 睇左陣戲 就出門口返公司拿返張醫生紙去睇下醫生
去睇一睇 比錢個時唔夠錢= =尼次真係夠晒黑 搞到打電話搵人 借錢- - 仲要唔知公司會唔會比返我
由於隻手傷得太深 手尾有排搞 又唔濕得水 仲要食返4日藥咁 好返都要幾個星期先完全好返晒
真係禍不單行