今日真係黑仔 = =佢老闆又工傷 上次就整到腳今次整到隻手 收工之後走左去搵袁哥 去下camp 哈哈
今次又係去返荃錦 雖然整親不過都係要去下 哈
汁汁下野都汁到8點幾 買埋野之後就坐車去荃錦 去到個時都開始有d霧 個時都知會下雨 不過唔知幾時 點知一煮完野食 就開始下雨
最好玩係 個營 比風吹到 營釘都吹到走埋= = 3點幾比個營搞到醒左 之後袁哥 出返去 打返2口釘 再訓個 之後仲好玩 個營入面熱關係 搞到成個營表面都濕埋 真係叼 好左都訓到 唔影響得大 到朝早 個營終於頂唔順d風 一起身 上面個天幕唔見左一d咁= =之後終於要出去搞返好個營 之後起身煮早餐食 哈
轉返早間= = 真係唔使訓
精神比以前差了
4月行山計劃中
係屋企度訓成日 夜d先出去交電話費
不知不覺地 成功過了機場7日 不過今日就真係做死人 由開工做到收工 痴線咩
休息時間得返食飯有得休一休 做到火都來埋 1粒鐘 d野飲唔停咁 d人都唔知係唔係食錯晒藥 平時 飲都唔飲 今日係唔係都叫來飲下 d粉腸又係唔係都吹 唔火都比佢搞到火埋 幾十幾十咁來 點勁都做死 慘個做天晴早間 好左都比我過到今日冇事發生
不過機場個同事話我 同之前去個1個月 唔同左 不過我自己都好似唔多覺咁
未又係平時咁做 個個睇都唔同姐 明天就要天晴夜間都好d 好左唔使一返來就早
如果唔係跳樓都唔掂lo