屋企電腦壞左 宜家玩電腦變左係網巴度玩= = 都係遲下先換電腦
放假成日係屋企訓覺 夜晚都係飲下酒咁
今日又真係幾玩野 大佬同我講 今晚要留到成點鐘= = 好左第二日返11點 都好左唔使咁累 點知搞搞下搞到成2點 好左有人陪我 都冇咁悶 最少都有個人傾下計 係度飲下酒傾下計 又有得食下野 哈哈 都好個冇
成日返夜間= =搞搞下日日都係做埋同一樣野 多人又係咁做 小人又係咁做 真係=
琴日4個人先得萬二 今日3個人萬四 都痴線 想做死人咩
今日包外賣都包到手軟 d人都唔知搞咩 平日都可以咁多人食
日後都真係唔敢諗係點