放假 發呆
又要再回機場 真係...... 永遠都離不開 雖然宜家有機會再升多級 不過壓力又大了
距離你離開的日子都不多 有時自己想講d咩都不知道了
一切都用感覺來做 已經再沒有想有什麼後果
現在只能等待等待
都好耐冇打個尼個日記lo 自己都差d唔記得有個咁ga日記係度
難得有2日假放下 不過就唔知做d咩好lo 宜家有時間都係陪下你咁 同你出下街咁 仲要等你放假先可以幾時都搵到你 真係........
有時你返工個陣 一係接你收工 又到我自己冇咩時間= = 真係矛盾丫 宜家放假同冇假放都係差唔多 一係就訓成日 一係就呆成日
時間不知不覺地過去了 仲有8日時間 我就再同你見面 不知道事情發展成如何 不過點都好la 係會一齊就幾時都有得見
雖然不是識了很久 我知道時間可以證明到ga
返左上去 一晚 冇野做= 下午走左去網巴度打陣機 生活不知點過