前一天就搵左個朋友一齊倒數 新一年的開始 雖然新一年 都係要返工 去左機場幾日 返到來有點不太慣 返左幾粒鐘都好似好累咁
到收工 就同d同事一齊去左食消夜
今天休息都算是有意義的一日 一朝早起身 自己返左上去行下街 食下野 順手洗下腳 其實主要都係想搵下單車零件 上面買都係10幾蚊有 香港搵都要50幾蚊 平好多 不過搵左好耐都搵唔到 真係叼 雖然買唔到野 不過都睇到好多岩自己心水 雖然宜家冇錢 不過都會慢慢買返來 之後就走左返香港 出荃灣搵經紀 吹下水 食下野咁 耐冇見 差一點認不出她 哈哈 回到元朗就走左去網巴上下網 玩下面書咁
距離大一年都差不遠 又大一碎 要再努力一點在工作上
仆街啦 累撚到爆 仲話聖誕 做死人咩 要人日日返9-8 仲要送外賣 食返支煙時間都冇
仲要15日先有個一日假放 真係做死人咩
今日收工 之後 放左個單車 之後走左個去個朋友度玩電腦 飲下酒咁 hea 下咁 又個一日
起身 返工 收工 訓覺 不知不覺尼個習慣都有成個月 話悶又真係幾悶 放假 就起身 肚餓 食野 訓覺 仲要洗錢 真係= =
宜家有返工就返工 返學就返學 都幾難搵返 以前d朋友出下來 有d就宜家先考試 電話都冇時間聽
想找下人 解下悶都幾難
返左10多天夜斑 唔係插人 就比人插 返工就做到死 收工就累到死 宜家先話有得休息下 不過都係好累
訓覺醒下 訓下 都難以有足夠的休息
返左十幾日工 有得放下假 真係做到唔識累 今個月得個3日假 仲要去機場 下次放假又有排 真係..........