琴日 突然間想去行下山 就走左去行鳳凰頂 今次上去做足準備功課 上到去 d風幾大都起馬唔會涷到你死
睇住其他人叫晒求命咁 涷到佢地震晒 雖然我之前上去都係咁 哈哈 睇完日出之後 都係行返落山 不過唔知係唔係耐冇行
條腰搞到痛痛地 變到唔係自己咁= 明天放假 又係呆
返早就收早 悶到爆 明天去理工大學度返工 除了返工有多點事情做之外 收左工 就像懶人一個
放假更加不用去想 更加懶日訓夜訓 除左約了人 才出去一會 今後日子真難個
放足5日 悶足5日 冇野做 得個呆 一路等待 等待每次的相見
一早收左工 不過好累 又眼訓
不知不覺地工作了一年多 再新一點的煩惱又開始了 又要再度學上一級的事 工作又加重了