|
2009 年 11 月 12 日 星期四
|
今日好好玩吖=D |
分類: 未分類 |
今日考完試=]
跟住呢~
就去左旺角喇-v-
咁本身11點放學啦~
不過又要等小肥喎-3-
佢地比dc捉左留低對卷囉xpp;好慘~
等到12點幾佢就出黎喇/3\
咁呢~就搭車去啦(!)
跟住本身去信和;不過咩都未開v3v
之後去左朗豪坊食飯=)
食完就去左namco夾公仔>V<
本身諗住夾少少算啦~
不過我又有卡卡;夾夠1000蚊又100個金幣送-3-
張卡又聽日過期喎;跟住就夾左好多錢{好敗家咁-v-}
咁住夾左n次呢-0-
又比我夾到隻好大好大好大既暴力熊喎=]
跟住karenman同小肥係咁擲彩虹~
佢地擲到勁多熊啤啤囉- -
玩完就去左影貼紙相-_________-
好鐘意unlock果張=D
unlock 1次先"彌耶既心靈;unlock~"
果到仲有得夾雪糕;同士多啤梨xpp
之後要去hea時間=]
去左滿記食甜品-3-
貴到死:$~
跟住夠鐘呢就去睇戲=P
睇2012啦~
karenman睇左大半就走._.
佢要番屋企~
之後我同小肥繼續睇-,-
有段呢~個譚xx上到船跟住向個肥佬舉中指囉-v-
全場都係到笑xpp
睇完就返屋企喇=]
好啦~今次測驗應該好bad-3-
唔記得左去信和買禮物比葉康盈吖>V<
|
| 發表時間:2009-11-12 10:33 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 9 日 星期五
|
整陸運會d野-33-'' |
分類: 未分類 |
真係-_____-
點解陸運會咁快黎嫁~
咩都未整....好!!!!
咁今日呢~
我唔想上堂d野-_-
毛毛講錯野xpp
跟住mrs chan話如果西瓜因為咁喊
就殺左毛毛{有冇人明我講咩!!!}
之後中文默書呢- -
錯3題就當唔合格~仲要唔係得十幾題!
仲要背默囉咩事-3-
不過我合格吖=]
好快(?);就放學喇-0-
跟住就練舞,本身d人好唔認真嫁>V<
不過之後都有練啦`
我就整飛鏢;
之後1730呢好多人走曬喇~
不過仲有d人留係到整=]
或者係到玩-3-
之後諗住買膠盤
不過買唔到-vvvvvvv-''
所以就去左買雪糕比大家~
1830學校趕人走/3\
咁我,ming.yikki,西瓜,黎曉,冼美如(?),李曉靈,瑞士雞翼,壞人,葉月石同毛毛
就去左公園整~
十蚊份都有幫我地=]
搞到9點幾-3-
跟住1齊去食飯
最後5個人搭的士返去v3v
好攰吖~~~~~~
水運聯班做守護甜心吖xpp
a班做唯世;b班做幾斗;
c班做rima;我地班做yaya=];e班做amu
{e+ d人都唔so你-3-}
唔緊要唔緊要唔緊要唔緊要啦~
總知班班都比心機啦=] |
| 發表時間:2009-10-09 11:48 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 42 | »
|
| «‹ April 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|