為何煩惱

2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天

今日好好玩吖=D

分類: 未分類

今日考完試=]

跟住呢~

就去左旺角喇-v-

 

                                                        咁本身11點放學啦~

                                                        不過又要等小肥喎-3-

                                                        佢地比dc捉左留低對卷囉xpp;好慘~

 

等到12點幾佢就出黎喇/3\

咁呢~就搭車去啦(!)

跟住本身去信和;不過咩都未開v3v

之後去左朗豪坊食飯=)

 

                                                        食完就去左namco夾公仔>V<

                                                        本身諗住夾少少算啦~

                                                        不過我又有卡卡;夾夠1000蚊又100個金幣送-3-

                                                        張卡又聽日過期喎;跟住就夾左好多錢{好敗家咁-v-}

 

咁住夾左n次呢-0-

又比我夾到隻好大好大好大既暴力熊喎=]

跟住karenman同小肥係咁擲彩虹~

佢地擲到勁多熊啤啤囉- -

 

                                                            玩完就去左影貼紙相-_________-

                                                            好鐘意unlock果張=D

                                                            unlock 1次先"彌耶既心靈;unlock~"

                                                            果到仲有得夾雪糕;同士多啤梨xpp

 

之後要去hea時間=]

去左滿記食甜品-3-

貴到死:$~

 

                                                            跟住夠鐘呢就去睇戲=P

                                                            睇2012啦~

                                                            karenman睇左大半就走._.

                                                            佢要番屋企~

 

之後我同小肥繼續睇-,-

有段呢~個譚xx上到船跟住向個肥佬舉中指囉-v-

全場都係到笑xpp

 

                                                             睇完就返屋企喇=]

                                                             好啦~今次測驗應該好bad-3-

                                                             唔記得左去信和買禮物比葉康盈吖>V<

發表時間:2009-11-12 10:33 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天

整陸運會d野-33-''

分類: 未分類

真係-_____-

點解陸運會咁快黎嫁~

咩都未整....好!!!!

 

                                                   咁今日呢~

                                                   我唔想上堂d野-_-

                                                   毛毛講錯野xpp

                                                    跟住mrs chan話如果西瓜因為咁喊

                                                    就殺左毛毛{有冇人明我講咩!!!}

 

之後中文默書呢- -

錯3題就當唔合格~仲要唔係得十幾題!

仲要背默囉咩事-3-

不過我合格吖=]

 

                                                        好快(?);就放學喇-0-

                                                        跟住就練舞,本身d人好唔認真嫁>V<

                                                        不過之後都有練啦`

 

我就整飛鏢;

之後1730呢好多人走曬喇~

不過仲有d人留係到整=]

或者係到玩-3-

 

                                                            之後諗住買膠盤

                                                            不過買唔到-vvvvvvv-''

                                                            所以就去左買雪糕比大家~

 

1830學校趕人走/3\

咁我,ming.yikki,西瓜,黎曉,冼美如(?),李曉靈,瑞士雞翼,壞人,葉月石同毛毛

就去左公園整~

十蚊份都有幫我地=]

 

                                                               搞到9點幾-3-

                                                               跟住1齊去食飯

                                                               最後5個人搭的士返去v3v

                                                               好攰吖~~~~~~

 

水運聯班做守護甜心吖xpp

a班做唯世;b班做幾斗;

c班做rima;我地班做yaya=];e班做amu

{e+ d人都唔so你-3-}

 

                                                                  唔緊要唔緊要唔緊要唔緊要啦~

                                                                   總知班班都比心機啦=]

發表時間:2009-10-09 11:48 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


tiffanie1214
暱稱: `★★★★★Tiffanie°™☻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2017 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
最新文章
內 心 世 界 漫 遊 中
今日好好玩吖=D
整陸運會d野-33-'' ...
打blog=]
整壁報-,-
每月文章
好友名單
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客