為何煩惱

2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天

打blog=]

分類: 未分類

我又打blog喇~

最近好似成日打blog咁=]

 

                                                        咁今朝閱讀時間就默書啦-_-

                                                        mrs chan又唔話默邊/3\;

                                                        話者我冇聽啦~

                                                         所以温錯曬T3T

 

EA真係好悶囉-v-

我諗mrs chan都覺得好悶,

跟住教左1堂(?)就唔教

係到整調位表~

星期5坐新位v3v

 

                                                             PE堂好好玩ah=]

                                                             係到唱歌;同埋跳sorrysorrysorry既舞-v-

                                                             又唱左'青青的小草正在唱;不應該睇小我地羊羊xpp~"

                                                             笑死啦~

 

食完飯返到學校~

cloris同我講吖"喂~你個水樽唔見左ah!!"

佢話漏左係南風(?)

咁我就好驚啦-,-

 

                                                                   之後cloris就話"我送份禮物比你啦!"

                                                                   跟住揾返個水樽=]

                                                                   好好好多謝cloris牙~

 

數學呢~真係好嬲嬲嬲嬲吖\[]/

我漏左1題re-correction;

跟住佢叫我去留堂班-3-

 

                                                                      不過普通話堂呢~

                                                                      馮碧琪將"彈琴"讀左"談情"

                                                                      咁我就笑;就冇唔開心喇!

 

放學去左主席訓練班

原來自己好廢嫁- -

不過我會比心機啦~

好啦~唔打喇=]

發表時間:2009-09-30 09:19 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]

分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2009-09-25 11:10 PM


tiffanie1214
暱稱: `★★★★★Tiffanie°™☻
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
內 心 世 界 漫 遊 中
今日好好玩吖=D
整陸運會d野-33-'' ...
打blog=]
整壁報-,-
每月文章
好友名單
站內搜尋
最近訪客
最近沒有訪客