|
2009 年 9 月 30 日 星期三
|
打blog=] |
分類: 未分類 |
我又打blog喇~
最近好似成日打blog咁=]
咁今朝閱讀時間就默書啦-_-
mrs chan又唔話默邊/3\;
話者我冇聽啦~
所以温錯曬T3T
EA真係好悶囉-v-
我諗mrs chan都覺得好悶,
跟住教左1堂(?)就唔教
係到整調位表~
星期5坐新位v3v
PE堂好好玩ah=]
係到唱歌;同埋跳sorrysorrysorry既舞-v-
又唱左'青青的小草正在唱;不應該睇小我地羊羊xpp~"
笑死啦~
食完飯返到學校~
cloris同我講吖"喂~你個水樽唔見左ah!!"
佢話漏左係南風(?)
咁我就好驚啦-,-
之後cloris就話"我送份禮物比你啦!"
跟住揾返個水樽=]
好好好多謝cloris牙~
數學呢~真係好嬲嬲嬲嬲吖\[]/
我漏左1題re-correction;
跟住佢叫我去留堂班-3-
不過普通話堂呢~
馮碧琪將"彈琴"讀左"談情"
咁我就笑;就冇唔開心喇!
放學去左主席訓練班
原來自己好廢嫁- -
不過我會比心機啦~
好啦~唔打喇=]
|
| 發表時間:2009-09-30 09:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 25 日 星期五
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-09-25 11:10 PM |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 42 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|