|
2009 年 9 月 23 日 星期三
|
整壁報-,- |
分類: 未分類 |
我打blog喇=]!!
好似好耐冇打咁
(根本就係-33-)
咁呢~我地今日2d有13(?)個冇番
仲有D發燒仲番-_-
又有n個人早退
所以就唔知幾多個病左(去死啦)
朝頭早ms chan叫我出去;
叫我整好個壁報- -
人地班班都整好{都唔係-,-}
我地整得舊火箭身T3T
根住就上堂啦~
上到P.E.-___________-
就要考鉛球(本來冇報嫁>3<)
都唔識推-3333-
之後就是旦咁拋左出去~
(一d都唔是旦xpp)
跟住mr,楊話
"天心(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!同你好熟咩\[]/)
係推出去吖~"
救命-_-
跟住普通話堂老師冇番
個老師比我地整壁報=]
太好喇xpp
冇野打-,-
唔打喇~88=]
最後1句:::你好假吖/3\
|
| 發表時間:2009-09-23 10:26 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 17 日 星期一
|
好悶吖-3- |
分類: 未分類 |
E個暑假真係好悶吖~
仲有做功課做到好慘ah-v-
咁數學呢,,,
我就好乖咁做完啦=]
英文呢~就冇做過xpp
咁中文本來就好乖咁睇完本書啦
但今日先知/3\原來西遊記唔係金融架-0-
所以就要睇其他書喇(好慘)-33333-
跟往平時除左學野,,,
就冇咩野做喇
真係~好悶吖..
分左班喇;;;;;;;;;;;我讀2D
冇朋友吖-____-(1.2個啦)
所以我要比心機=]
♥超愛守甜
快D出98集啦
E+覺得幾斗好過唯世XD
好短既日誌=]
|
| 發表時間:2009-08-17 09:11 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 42 | »
|
| «‹ April 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|