|
20/7
今日訓到12點幾俾老母嘈醒~~~>____<"""""之後諗諗~~~今日要去睇戲~~~咁就打
俾老細啦~~~!!!!佢叫我搵老鼠先~~~!!!打去~~~打勁多次都冇人聽~~!!!種關鬼左電
話~~~~成撚毛~~~~想打定啦~~!!!之後等到5點幾~~~~成哥打黎~~~定下出啦~
隻死老鼠話飛返黎~~~好好好~~~去囉~~~!!!!之後出到佢~~~~同我玩捉迷藏!!!!!!
屌撚佢~~~~佢地係火車站入面玩~~~屌~=-="""""之後去左買飛~~~~死老鼠~~冇錢
又唔帶卡出黎囉錢~~!!!!!原本帶利囉左我30雞~~~!!!!!冇野呀~~~!!!!入去睇超人~!!!
我地3條友仔好撚嘈~~~~之後後面條鬼佬講雞腸就我地收收皮~~~=-=勁想打金佢~~~
不過睇完戲先知~~~佢高同超人錯唔撚多~~~~~19幾~~~~fuck!!!!>_______<""""
之後成晚高潮黎啦~~~!!!去食m記啦~~~~勁餓~~~成日冇食野~~~!!!原本有2條仆街
坐左我地隔離~~~~之後老伯佢同老鼠玩啦~~~!!!!隔離條撚毛就~!!!!!講啦"玩氣水就唔
好整到人啦"之後老鼠講"sorry囉~"之後條撚毛又講啦"sorry應該既~"之後佢條撚毛除撚左
袋~~想行過o子到隻佢咁~~~~講明~~佢夠疆掂o子一條頭髮我就同佢死過~~!!!之後坐左
係到~~~之後老伯話走~~~~我咪話~~~咁撚快呀~~~!!!我未飽喎~~~~有的是時間~~!
之後我走啦~~~~條撚毛就快話我出門口啦~~~!!!!以為佢想隻揪啦~~點知走去電梯到~~~!
之後佢個f就望狗住我~~~!!!佢身高唔過165~~佢個頭好撚辛苦~~~最後30秒都望唔夠~~!!!!
就走左落去!!!!!!望我又唔夠疆講野~~~~只要講一句~~~!!!!望咪撚野~~~我就一定打狗佢~~!
矮仔都係咁話~~~打撚左先算~~!!!之後冇野做~~~!!!去左沙田圖勁館後面~~~見到有人
打飛機呀!!!!!!!!!!!!!!!@o@"""""""
年青人既好奇心好重嫁ma~~~o子帶左我地去左個好地方睇~~~!!!!!
點知有工作人完係到~~~走唔到上去~~~!!!返落黎2條撚毛走/.\""""
之後就同老伯返屋企啦~~~!!!!!
21/7
今日老伯打黎~~~有咩搞喎~~~!!!咪又係打波~~~!!!4點出左去~~~!!!!個死人北京佬呀
著到成個女人咁~~~~~打波~=-=好嘔心呀~~~!!!!之後去左鬥波~~~都唔知搞咩~~~~
多野諗左~~~射勁多粒都唔入~~~~個死人老伯就係咁入~~~~\_______/""""""""""""""
之後去左買水~~~~買完返黎~~~~從頭黎過~~~~今次對d大隻佬都照入~~~返轉阿伯就
.......................冇粒入到~~~!!!!7點半閃人!!!!!
放左咁耐暑假打足咁耐波!!!\___/"""
打波 打波 打波 打波 打波
成為左我日常生活既主要活動啦!!!!
 |