tiger8926
暱稱: 〝★β老虎狗β★〞
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
好耐冇打日記~~~~
死亡筆記好正正正正呀...
魔盜王~~~正正正正^__...
一個人黑起黎真係好掂...
進步~~~~~~!!!
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
『輝哥日記_\\]]
〝肥軒日記……』
小瑜日記…//]
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 36
今日人氣: 2
累積人氣: 1503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天

      


                                                   
唉~~~~~~手風好唔掂>______<""""

今日3點出左去~~~~!!!!去左曾大屋~~我同成伯打左冇耐~~~全黎左~~!!!!之後同光

頭鬥波~~!!!開頭手風好掂~~~點知第二場就唉......................~/___________\~

之後打到6點去左元和路~~!!!係個樹手風種唔掂~~!!!之後既野冇心情講!!!!!!!\______/

 

ps點都要買到運動帶~~~知到邊樹有唔該講聲~~!!!!!!

練好d射波先得啦\___________________/"""""""""""

 

刊登時間︰2006-07-22 10:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     

                                                                                                          

                                               

 



2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天

      


                                                   
收收皮囉~~~!!!!\______/""""

睇完一件報導之後我覺得:::::::

 

 

 

c-ute真係要收收皮囉!!!!

收皮收皮收皮!!!!!

 

刊登時間︰2006-07-21 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     

                                                                                                          

                                               

 



2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天

      


                                                   
打返幾日日記先~~~~!!!!!!^_____^""""

20/7

今日訓到12點幾俾老母嘈醒~~~>____<"""""之後諗諗~~~今日要去睇戲~~~咁就打

俾老細啦~~~!!!!佢叫我搵老鼠先~~~!!!打去~~~打勁多次都冇人聽~~!!!種關鬼左電

話~~~~成撚毛~~~~想打定啦~~!!!之後等到5點幾~~~~成哥打黎~~~定下出啦~

隻死老鼠話飛返黎~~~好好好~~~去囉~~~!!!!之後出到佢~~~~同我玩捉迷藏!!!!!!

屌撚佢~~~~佢地係火車站入面玩~~~屌~=-="""""之後去左買飛~~~~死老鼠~~冇錢

又唔帶卡出黎囉錢~~!!!!!原本帶利囉左我30雞~~~!!!!!冇野呀~~~!!!!入去睇超人~!!!

我地3條友仔好撚嘈~~~~之後後面條鬼佬講雞腸就我地收收皮~~~=-=勁想打金佢~~~

不過睇完戲先知~~~佢高同超人錯唔撚多~~~~~19幾~~~~fuck!!!!>_______<""""

之後成晚高潮黎啦~~~!!!去食m記啦~~~~勁餓~~~成日冇食野~~~!!!原本有2條仆街

坐左我地隔離~~~~之後老伯佢同老鼠玩啦~~~!!!!隔離條撚毛就~!!!!!講啦"玩氣水就唔

好整到人啦"之後老鼠講"sorry囉~"之後條撚毛又講啦"sorry應該既~"之後佢條撚毛除撚左

袋~~想行過o子到隻佢咁~~~~講明~~佢夠疆掂o子一條頭髮我就同佢死過~~!!!之後坐左

係到~~~之後老伯話走~~~~我咪話~~~咁撚快呀~~~!!!我未飽喎~~~~有的是時間~~!

之後我走啦~~~~條撚毛就快話我出門口啦~~~!!!!以為佢想隻揪啦~~點知走去電梯到~~~!

之後佢個f就望狗住我~~~!!!佢身高唔過165~~佢個頭好撚辛苦~~~最後30秒都望唔夠~~!!!!

就走左落去!!!!!!望我又唔夠疆講野~~~~只要講一句~~~!!!!望咪撚野~~~我就一定打狗佢~~!

矮仔都係咁話~~~打撚左先算~~!!!之後冇野做~~~!!!去左沙田圖勁館後面~~~見到有人

  打飛機呀!!!!!!!!!!!!!!!@o@"""""""

年青人既好奇心好重嫁ma~~~o子帶左我地去左個好地方睇~~~!!!!!

點知有工作人完係到~~~走唔到上去~~~!!!返落黎2條撚毛走/.\""""

之後就同老伯返屋企啦~~~!!!!!

 

21/7

今日老伯打黎~~~有咩搞喎~~~!!!咪又係打波~~~!!!4點出左去~~~!!!!個死人北京佬呀

著到成個女人咁~~~~~打波~=-=好嘔心呀~~~!!!!之後去左鬥波~~~都唔知搞咩~~~~

多野諗左~~~射勁多粒都唔入~~~~個死人老伯就係咁入~~~~\_______/""""""""""""""

之後去左買水~~~~買完返黎~~~~從頭黎過~~~~今次對d大隻佬都照入~~~返轉阿伯就

.......................冇粒入到~~~!!!!7點半閃人!!!!!

 

 

放左咁耐暑假打足咁耐波!!!\___/"""

打波 打波  打波  打波  打波

成為左我日常生活既主要活動啦!!!!

 

刊登時間︰2006-07-21 10:23 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]