tiger8926
暱稱: 〝★β老虎狗β★〞
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
好耐冇打日記~~~~
死亡筆記好正正正正呀...
魔盜王~~~正正正正^__...
一個人黑起黎真係好掂...
進步~~~~~~!!!
文章分類
全部 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
『輝哥日記_\\]]
〝肥軒日記……』
小瑜日記…//]
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 36
今日人氣: 0
累積人氣: 1505
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天

      


                                                   
呢排開針~~

原本就心事重重咁~點知星期一個時~阿媽鍾如買電話同波鞋俾我勁開針呀!!買左陪w550i同

一對and one鞋><勁勁勁舒服呀!!!

今日如常返學~咩普通話節~屌收撚皮~得HOBE個對好睇~~之後放左學~想去睇四條隊啦~

點撚知我媽就小鬼啦~!!之後就廢撚事去睇~返到去老伯伯打黎~叫我3點半出去打波~嗯嗯~

等撚左成粒鍾~~!!打到我成身濕哂~~條仆街都未黎~之後去左OK等佢~買完水再去~佢話

鬥射50粒~睇下邊個入得快~開頭佢好威嫁~一直帶落去~有前冇後~超=-=~~之後未輸我

3粒~撚毛~!!之後買水啦~嘩嘩~介紹一枝~做完運動~包你勁快解到既飲品~冇糖~可口可樂

出品~茉莉花茶一枝~5蚊雞~~成枝飲左十分一~個老伯伯~成叔就飲哂~不過~有嘔既徵像

極品呀~!!之後去左元和路~WAHAH今次偷波平均一場5粒以上~不過就交錯俾人呢~就係老伯

伯啦~=-=!!之後打到7點幾~開針坎啦~一囉個電話出黎~個成伯就以為好撚好打~一野打到我隻

手中既電話掉撚左地下~~\./佢好野~~!!花左少少~~

PS.黎排係咁打波~~=-=種要同成伯鬥2日邊個最快入到400粒~~輸到請一個星期飯=-=~!!

 

 

刊登時間︰2006-07-06 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     

                                                                                                          

                                               

 



2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天

      


                                                   
打返日記~

好耐冇打過日記lo~考完試成身鬆哂~~今日返到屋企~食完飯輝打黎~"打波呀撚樣"之後出左去曾大屋

同輝玩1on1~哈哈我贏哂~~之後可樂黎~~之後我去左買水~同幫輝買煙洗人唔洗本~之後返左黎~同

班唔多識既人打波~打左冇耐~死人介蘭圍黎左~~佢好串呀=-=~之後同佢地打~~唉~輸撚左~~冇耐~

之後佢地話去游水~咁得返盧羊全係到~冇耐東華三院渣fit人黎左~~同個死人青蛙~wahaha勁囉~~

同全同輝一tim係冇對手~~只係輸左幾場~不過我隻腳又傷左~~=-=~之後打到6點幾~走人~全同成

去左元和路打~~隻手傷左呀~~死人介蘭圍~我一定搵你\./~

ps.好想買波鞋呀~~睇岩又冇錢~~電話又壞左~~冇撚耐~

 

暑假就到~係3e班到玩得好開針呀~~好想係黎班玩~最開針就係識到隻華~同飛機一班~我地三個一玩

起就痴哂線~哈~!!好想上f4可以同佢地一班呀~~不過係黎班都有好多唔開針事~~就係個死人智象系

同佢一班煩到死~~不過算啦~下年都見佢唔到~老鼠升唔到要轉校~又小個人俾我玩啦~不過算啦~~!!

忘記d唔開針野~~黎個暑假我要不停練波~~忘記哂係3e唔開針既野~!!

ps.下年係miss馬馬教就好啦~~好多謝佢教我地~~係黎班玩得好開針~圍一就係個白頭老鬼~下年唔好

俾佢教到我呀~~!!=-=死日都似~!!

 

刊登時間︰2006-06-29 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]     

                                                                                                          

                                               

 



2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天

      


                                                   
考試lo~要努力呀!!!

考試啦~~今日溫左陣豬~唉~就黎要同3e班同學仔講再見啦~~=-=今日玩得好開針呀~~!!

有喪命華係到~同飛機玩得好開針~今年黎班都唔錯既~~不過係2d好玩好多~不過好想係f4

同飛機同隻華一班~~

睇完葡萄牙對伊朗~2比0~葡萄牙好野呀~~!!!c郎d插花好勁呀~~迪高個球痴線嫁~勁呀^^

 

刊登時間︰2006-06-17 10:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]