|
好耐冇打過日記lo~考完試成身鬆哂~~今日返到屋企~食完飯輝打黎~"打波呀撚樣"之後出左去曾大屋
同輝玩1on1~哈哈我贏哂~~之後可樂黎~~之後我去左買水~同幫輝買煙洗人唔洗本~之後返左黎~同
班唔多識既人打波~打左冇耐~死人介蘭圍黎左~~佢好串呀=-=~之後同佢地打~~唉~輸撚左~~冇耐~
之後佢地話去游水~咁得返盧羊全係到~冇耐東華三院渣fit人黎左~~同個死人青蛙~wahaha勁囉~~
同全同輝一tim係冇對手~~只係輸左幾場~不過我隻腳又傷左~~=-=~之後打到6點幾~走人~全同成
去左元和路打~~隻手傷左呀~~死人介蘭圍~我一定搵你\./~
ps.好想買波鞋呀~~睇岩又冇錢~~電話又壞左~~冇撚耐~
暑假就到~係3e班到玩得好開針呀~~好想係黎班玩~最開針就係識到隻華~同飛機一班~我地三個一玩
起就痴哂線~哈~!!好想上f4可以同佢地一班呀~~不過係黎班都有好多唔開針事~~就係個死人智象系
同佢一班煩到死~~不過算啦~下年都見佢唔到~老鼠升唔到要轉校~又小個人俾我玩啦~不過算啦~~!!
忘記d唔開針野~~黎個暑假我要不停練波~~忘記哂係3e唔開針既野~!!
ps.下年係miss馬馬教就好啦~~好多謝佢教我地~~係黎班玩得好開針~圍一就係個白頭老鬼~下年唔好
俾佢教到我呀~~!!=-=死日都似~!!
 |