| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|


唉~~好地地落雨~ |
|
今日一早出左去曾大屋打波~~好哂太陽~~嘩正啦~~之後個死人葉中~~3點幾先黎~~係屋企
溫豬~=-=又係既就快考試~~我正係溫左中文都經公~~之後安哥黎左~~就搵人33啦~~開頭贏~
第二場就開始輸啦~~之後打打下屌啦~~落雨~~之後去左m記食野~~食完都未落完~~妖~之後
去左行~之後冇雨返左去~~嘩落雨我勁到~~做左濕地王~~hoho~之後打左陣~家樂黎左~之後
x寶心黎左~~開心佢話半場射~入左20支氣水我俾~~之後咪同佢鬥囉~屌~點知佢真係好-6~最後個
球入撚左~~=-=之後同家樂玩15分~=-=哈哈~我最後個球all左~之後家樂最後個球又話送~係半場
射~點知all左~~勁搞野~之後落雨就走人~~!!
ps.熱火對小牛就開波~~加油呀小牛
我買你贏嫁~~^^
 |
| 刊登時間︰2006-06-11 08:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



miss馬生日喔~~!! |
|
今日一早返去~~唔洗早會~~哈哈~~之後上到去~~d人話miss馬生日~~@o@~~話要唱生
日歌~~之後miss馬黎左~~唱完搞到佢面紅~~之後又話出去食飯~~之後點知~~上完地理~~
紅雨變黑雨~冇野呀~~!!搞到冇得出去食飯同買蛋糕喔~~!!唉唉~~之後成班訂飯~~係班到同
miss馬食飯~~勁搞笑~~之後食完~~去左搵李叔叔隻揪~~wahaha~個傻仔馬飛俾人捉住黎打~
勁好玩~~之後又係黑板寫~~"養鷹既係痴所等"搞到我放左學飛走出門口~幾驚呀~~!!
 |
| 刊登時間︰2006-06-09 06:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



去左打波~~!! |
|
今日一早俾阿媽叫左去飲茶~~=-=之後整眼鏡~~買完野就搵骨~=-=之後同牛哥係曾大屋打住
點知死人骨勁耐都未黎~~佢一黎就落雨~=-=之後同3條友3on3~得我一個射得~~牛哥同骨~
都係人睇住~-0-~兩場都輸~~我就做左mvp~=-=全場一個攻~~之後落勁大雨~咪去ok買野飲~
點知去到停雨~~屌~之後輝打黎~~話係乙明~叫我去~之後係乙明打~~之後打左陣呂布落左黎~~
同呂布打左陣返龜~~!!今日勁累呀~~=-=!!
 |
| 刊登時間︰2006-06-03 08:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 29 | »
|