tInG dIaRy
kai子><"
ting12345678
暱稱: `TinG-]}*♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2007-04-26
2007-04-22
又去天水圍
去camp
放假中.....好悶
文章分類
全部 (29)
訪客留言
Cialis 20 Va... (Chassype)
Propecia Alt... (Chassype)
Alli India ... (Chassype)
Viagra Temps... (Chassype)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日歷
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 1389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 10 日  星期六   晴天


好玩呀!!!! 分類: 未分類

-



2007 年 3 月 9 日  星期五   晴天


慘..... 分類: 未分類

呢幾日好慘呀,,無得打機,,電話都比阿媽收埋><"

星期一,,拎左張警告信,,番到屋企唔比打機(佢都傻架,,我打完機佢都唔知喇)

星期二係學校打排球,,又有個人問我叫咩名,,劉家麟講比果個人聽我叫咩名,,

我就係咁打劉家麟,,果個人就話"唔好搞佢喇"

我鬼有"搞"佢呀,,唔好屈我喎,,我打佢之嘛,,

星期唔知幾去左m記食野

食完我同甄芷走果陣見到花師奶個老公,,姐係花生(do,re,me,fa,so之一) ,,佢仲拎住個電話

星期5我好乖咁做晒功課,,一放學就走得

點知潘奕希仲未走得,,我地係度等佢(佢請我同甄芷去人造場)

去左潘奕希屋企,,佢隻pooh勁得意呀!!!

去到人造場睇佢地比賽,,梁汶浩好似仆街左,,

4比1完場

人地4我地1

6點幾就走左lu

 



2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


好好玩呀!!!!!!! 分類: 未分類

今日晨早就去左富亨搵李昊欣打羽毛球,,

勁眼訓,,好想訓覺,,

跟住打打下仲比我見到小學既人

番到太和又出去買禮比呀旋,,

揀極都揀唔到,,好難諗買咩呀,,

跟住又番左屋企打機+傾電話

1點搵埋何文懿出去大中搵呀旋佢地,,,

等車等左n咁耐,,上左巴士之後好悶,,係度聽歌

聽聽下比死人鍾杰整我個頭,,

之後見到添馬艦d野,,何諾斯勁似青山走出黎果d

我地入到去就玩d濕身野先,,

我+呀旋+鍾杰玩果個野,,

果個野無啦啦轉左一下,,嚇到嗌左出黎=.="

我仲似青山果d

跟住去玩個激流,,濕晒呀,,,我衝落去果陣訓左落鍾杰度,,

原來坐中間最濕架(我係坐中間既)

跟住去左排果個"攪拌機"

睇落去好似唔係好驚,,點知我勁顛呀!!!

我係咁捉住鍾杰同旋隻手,,嚇到pk左

落番黎果陣好想死呀><"

之後又去左玩個"飛天千秋"

好好玩呀,,好似有d悶悶地,,

跟住去左排過山車,,何文懿佢地冇玩

得我同旋+鍾杰,,果d人話要排2個鐘

聽完之後差d暈埋,,排到我地果陣我勁驚,,玩過一次都驚到痴左

真係kai呀,,果個過山車嗌到我傻左,,

落番黎真係好暈,,但係嗌晒出黎d唔happy既野都冇埋,,勁開心

又去左掟公仔

次次都唔中><"

旋有好多公仔呀!!!

搭307果陣超眼訓

訓左一陣

去左旋屋企玩

我阿爸打黎問我係邊

好煩呀!!!

10點幾就番左屋企lu!!!!!~



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


=.=" 分類: 未分類

今日又要上電腦堂,,對住個叮噹,,

成日用d法寶,,有word喇,,合併儲存格等等,,真係多法寶

音樂堂,,我呢d好學生緊係冇做樂理本野喇,,我咁乖,,呵呵

數學堂冇晒人

得番勁小人,,我地調位坐,,勁好玩,,我地拎左朱朱枝野黎寫野,,

寫左朱朱鐘意江澤城,,

lunch果陣比佢睇

白家駒仲問"咩黎架"

佢講埋晒d廢話,,有眼睇架ma,,唔通佢睇唔到野

跟住落去玩

死人江澤城拎左朱朱枝野去垃圾桶

衰人黎架,,,,我地係咁打佢個頭

朱朱好慘呀!!!我地又叫佢去垃圾桶拎番上黎

佢又唔拎,,衰人呀!!!!上番到我同肚臍又打佢

佢就同我講...........(唔打出黎,,因為我唔係好記得佢講左d咩)

週會聽埋晒d好悶既野

跟住叫人答問題,,佢無啦啦話"31號啦"

o晒,,呆左,,,咁多人唔揀係要揀31,,,玩野咩

放學好鬼悶

又係打排球,,係打排球之前係打緊江澤城

江澤城大叫"呂xx"

我同肚臍好快咁縮手

你估我地唔驚鬼架咩,,,

跟住我地又問"你鐘意邊個呀"

佢竟然冇話係黃小揚

真係神奇喇,,,

原來佢同黃小揚散左呀(佢自己講架)

聽潘奕希講係江澤城飛左黃小揚,,,真係估唔到喇

跟住打左陣排球就走左喇!!!!!!!!

番到屋企冇野做,,

成日同人傾電話,,

勁舞無啦啦有個人溝我,,都唔知佢咩事,,

無啦啦話我好鐘意你呀,,你做我老婆喇

o晒呀



2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天


= =" 分類: 未分類

日調左位,,甄芷坐我右面,,

李昊欣坐我左面,,

麥希係我前面,,

朱朱係我後面

好好玩呀!!!

今日好鬼悶

lunch無啦啦落雨,,不過我覺得好細雨,,可能係我個心落得仲大雨,,

上番去係度玩,,,,好玩呀!!!江澤比左張野我

佢d字好似女仔d字呀,,哈哈

上PBL果陣比劉家麟扯我d頭髮,,

我走去話比miss唐聽,,

miss唐叫佢企係度30分鐘

仲要合埋對手,,,

我都係貪玩先話比miss知

唔似人地咁,,係咪都同阿sir講

陳苑彤比哈利波特屈,,

好賤呀!!!

放學諗住同莊莊出大中

但好似冇咩野行,,

so就同李名言佢地打排球,,

跟住莊莊唔見左條鞋帶,,

陪佢去搵鞋帶

上番2樓搵

行過1d睥住死人潘奕希

落番地下先搵到條鞋帶,,

跟住就打排球

點知比人打中左

無啦啦比人問我叫咩名

我又唔識佢bo,,,都唔知係咪kai架

潘奕希落左黎

佢比人踢到,,抵佢死喇

佢無啦啦坐落我度

o晒囉,,

 

跟住就走左lu