| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
| 好悶既一日 |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣都係好悶呀,,,
PE仲悶,,冇得玩><"
份野未做晒,,跟住就話冇帶喇!!
英文欠左,,放學又留堂lu,,
lunch同莊莊打排球,,
個排球好慘呀,,,,
比潘奕希踢左個波唔知去邊
d人係咁踢,,最後仲比on居踢左幾下
有一下踢到勁大力,,仆佢個街
踢完仲摸下tim,,個排球冇喇,,
勁多病菌呀=.="
一定要洗呀,,
上番去果陣我係度打人,,
點知岑老味見到,,
佢仲話"唔好郁手郁腳"
嚇到pk,,
咁都比佢見到,,好采佢聽唔到我講粗口姐,,
如果唔係實死得喇
放學同莊莊甄芷去左大中,,,
但係我又留堂喇,,
陪莊莊買鞋,,,
買完去左食野,,
食完就番左屋企lu,,
|
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
| .... |
分類: 未分類 |
今日同平時番學一樣都係咁悶,,,,番到去無排球打><"
數學張工作紙冇帶,,欠左,,
小息同李寶倫打排球,,我成個新年冇扲,,而家好廢呀><""
好悶呀今日
放學去左麥希屋玩,,,好好笑呀,,,我見到佢隻dog又係好似青山出黎果d咁,,
我真係勁驚dog呀><"
我同何文懿訓左係麥希張床度
好眼訓呀!!!~
玩左陣周懿婷同旋黎埋玩
好好玩呀今日!!!!!!/\/\
|
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
| PK |
分類: 未分類 |
今日真係pk左
今日去左麥希屋企玩,,
去到m記果陣冇人係度,,
得麥希同潘奕希,佢地係度踩車
冇幾耐陳苑彤就黎左喇
不過佢傾緊電話,,之後佢去左m記買野食,,
跟住麥希佢地又係踩車
佢地踩得勁快囉,,
我勁驚仆街,,跟住潘奕希就講左d野比我聽
就係佢得半年既踩車經驗,,
我嚇到pk,,
去到麥希屋企我同陳苑彤攬住隻pooh
跟住麥希拎張麻雀"木台"出黎
可惜冇打麻雀
so我地就上旋屋企拎喇
陳苑彤真係好得閒
我地唔記得旋屋企幾樓
陳苑彤禁晒咁多層
好采有個阿毛係21樓姐
如果唔係佢有排都番唔到屋企
我地上到旋屋企好似冇人
跟住有人開門喇
係旋屋企玩左陣
就番去麥希屋企打牌
我勁廢呀
佢地勁到乜咁
我最後食左鋪對對糊,,哈哈
陳苑彤勁無奈囉
佢又唔玩
跟住去左旋屋企玩
旋超勁,,玩勁舞玩到傻左
之後又走左
去到我屋企留下果陣見到張家揚
佢仲以為潘奕希係我條仔
望真d好采佢唔係度
唔係我實死
個死人張家揚仆街喇
死柒頭,,賤喱,,仆街,,勁想搵人打柒佢囉 |
2007 年 2 月 21 日 星期三  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|