tInG dIaRy
kai子><"
ting12345678
暱稱: `TinG-]}*♣
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
2007-04-26
2007-04-22
又去天水圍
去camp
放假中.....好悶
文章分類
全部 (29)
訪客留言
Cialis 20 Va... (Chassype)
Propecia Alt... (Chassype)
Alli India ... (Chassype)
Viagra Temps... (Chassype)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日歷
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 1397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 8 日  星期四   晴天


O爆咀 分類: 未分類

今日又係好悶咁過左一日,,

但係李昊欣好似嬲左我呀,,,

上堂果陣係咁同陳祖X傾計,,

係度講打機,,

又抄下佢D野

勁好玩呀!!!!!!!

PBL做果個咩鬼野

我地個題目係"機不可無"

就係講手機既

放學打排球

同葉子俊,,胡椒粉,,1C木咀,莊莊打波

我就諗住走

但係胡椒粉又要打

SO就比左個波佢拎番屋企喇

都唔知個排球會點呀

跟住去左大中行

行完又走左喇!!!

個1C木咀又屈我

我就係咁爆粗

好好火呀



2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


........... 分類: 未分類

今日阿欣冇番,,

得番我一丁友....好悶呀!!!~

小息同陳苑彤,甄芷穎打波,,

同甄芷穎好似fd番,,

lunch又係打波

甄芷穎打1c木咀

之後1c木咀又想打番甄芷穎

跟住我就整到佢差d仆街,,哈哈

上到去甄芷穎又打1c木咀

我覺得佢地勁登對囉,,

但係......

放學同陳苑彤打左陣排球,,

跟住同肚臍&甄芷穎走左

我同甄芷穎去左m記食野

食食下佢同我講黎勝殷叫佢老婆仔

嚇到我死咁滯,,

估唔到甄芷穎係TB,,

我諗佢唔係掛

打到6點幾就走左lu!!!!!

無啦啦勁舞有個老公...

好無奈囉........

 

 



2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


冇乜野既一天 分類: 未分類

今日番學同平時都係一樣咁悶......

不過湯碗今日好似down down地呀!!!!~

咁又係既......比人叫佢死心喎

係我就介手介到死埋架喇!!!(唔會咁勁既)

之後小息又係打波

打完又係要上堂,,

葉老師又冇番

搵左個姓吳既黎...

跟住聽到芷柔妹話

"阿爸,,阿爸"

笑死呀!!!!!~

跟住佢好煩咁講左好多野,,,

勁煩呀佢!!!!

小息都係打波

我同阿欣得閒得滯走去叫1c木咀打波

佢老味呀

個波就當籃球咁打

有病就死開喇

係度左撚住晒!!!!!!!~

跟住又係好悶咁過左好多堂,,,,

lunch完左見到魚子醬同1c木咀搞基,,

好驚驚呀!!!!~

阿哥搞基,,,咁阿嫂點呀????

好驚呀!!!!(講下笑姐)

放左學要留堂呀><"

莊莊等埋我

因為一齊去大中ma

做做下功課見到1c木咀

佢係咁望

我冇理佢

我好乖咁做功課架!!!!哈哈

留完堂就去左大中

影貼紙相,,,又行左陣

之後我地就走左喇

仲比我見到呀嫂

佢係咁望住我

我驚驚呀,,

驚佢一啖就食左我

跟住又走左喇

番到去冇比人罵,,好采姐..............

 



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


玩....... 分類: 未分類

今日本身諗住同莊莊,何文懿去睇電影,,

點知莊莊話佢阿婆唔比佢去,,,

結果得番我同何文懿,,,

去到電影院買飛,,

買完去左KFC食野

食完就落左去睇戲

 

 

去左睇"嚦咕嚦咕對對碰"

都幾好睇,,但係講黎講去都係講打麻雀

咩幾多番幾多番

唔係好明套戲講咩,,

因為我唔係好識打麻雀!!!!!!~

睇完諗住去溜冰,,

但係又好多人係度等

跟住就去左西九龍中心

勁多人係度=.="

我同何文懿上左8樓溜冰場

係度溜溜溜

成日都差D仆街

最後有一次真係仆街左

><"

溜完去左9樓玩

玩左旋轉木馬

轉下轉同何文懿換左馬

笑死..........

勁KAI子

玩完又走左啦

番到屋企都成7點呀!!!!