| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| O爆咀 |
分類: 未分類 |
今日又係好悶咁過左一日,,
但係李昊欣好似嬲左我呀,,,
上堂果陣係咁同陳祖X傾計,,
係度講打機,,
又抄下佢D野
勁好玩呀!!!!!!!
PBL做果個咩鬼野
我地個題目係"機不可無"
就係講手機既
放學打排球
同葉子俊,,胡椒粉,,1C木咀,莊莊打波
我就諗住走
但係胡椒粉又要打
SO就比左個波佢拎番屋企喇
都唔知個排球會點呀
跟住去左大中行
行完又走左喇!!!
個1C木咀又屈我
我就係咁爆粗
好好火呀
|
2007 年 2 月 7 日 星期三  |
| ........... |
分類: 未分類 |
今日阿欣冇番,,
得番我一丁友....好悶呀!!!~
小息同陳苑彤,甄芷穎打波,,
同甄芷穎好似fd番,,
lunch又係打波
甄芷穎打1c木咀
之後1c木咀又想打番甄芷穎
跟住我就整到佢差d仆街,,哈哈
上到去甄芷穎又打1c木咀
我覺得佢地勁登對囉,,
但係......
放學同陳苑彤打左陣排球,,
跟住同肚臍&甄芷穎走左
我同甄芷穎去左m記食野
食食下佢同我講黎勝殷叫佢老婆仔
嚇到我死咁滯,,
估唔到甄芷穎係TB,,
我諗佢唔係掛
打到6點幾就走左lu!!!!!
無啦啦勁舞有個老公...
好無奈囉........
|
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
| 冇乜野既一天 |
分類: 未分類 |
今日番學同平時都係一樣咁悶......
不過湯碗今日好似down down地呀!!!!~
咁又係既......比人叫佢死心喎
係我就介手介到死埋架喇!!!(唔會咁勁既)
之後小息又係打波
打完又係要上堂,,
葉老師又冇番
搵左個姓吳既黎...
跟住聽到芷柔妹話
"阿爸,,阿爸"
笑死呀!!!!!~
跟住佢好煩咁講左好多野,,,
勁煩呀佢!!!!
小息都係打波
我同阿欣得閒得滯走去叫1c木咀打波
佢老味呀
個波就當籃球咁打
有病就死開喇
係度左撚住晒!!!!!!!~
跟住又係好悶咁過左好多堂,,,,
lunch完左見到魚子醬同1c木咀搞基,,
好驚驚呀!!!!~
阿哥搞基,,,咁阿嫂點呀????
好驚呀!!!!(講下笑姐)
放左學要留堂呀><"
莊莊等埋我
因為一齊去大中ma
做做下功課見到1c木咀
佢係咁望
我冇理佢
我好乖咁做功課架!!!!哈哈
留完堂就去左大中
影貼紙相,,,又行左陣
之後我地就走左喇
仲比我見到呀嫂呀
佢係咁望住我
我驚驚呀,,
驚佢一啖就食左我
跟住又走左喇
番到去冇比人罵,,好采姐..............
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 玩....... |
分類: 未分類 |
今日本身諗住同莊莊,何文懿去睇電影,,
點知莊莊話佢阿婆唔比佢去,,,
結果得番我同何文懿,,,
去到電影院買飛,,
買完去左KFC食野
食完就落左去睇戲

去左睇"嚦咕嚦咕對對碰"
都幾好睇,,但係講黎講去都係講打麻雀
咩幾多番幾多番
唔係好明套戲講咩,,
因為我唔係好識打麻雀!!!!!!~
睇完諗住去溜冰,,
但係又好多人係度等
跟住就去左西九龍中心
勁多人係度=.="
我同何文懿上左8樓溜冰場
係度溜溜溜
成日都差D仆街
最後有一次真係仆街左
><"
溜完去左9樓玩
玩左旋轉木馬
轉下轉同何文懿換左馬
笑死..........
勁KAI子
玩完又走左啦
番到屋企都成7點呀!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|