tInG dIaRy
kai子><"
ting12345678
暱稱: `TinG-]}*♣
性別: 女
國家: 香港
« December 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2007-04-26
2007-04-22
又去天水圍
去camp
放假中.....好悶
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日歷
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 1391
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


2007-02-18 分類: 未分類

-



2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


好差呀d成績 分類: 未分類

今日7點先起身,,阿媽一早起左身

佢真係好勁呀!!!

番到學校見到葉子俊同佢阿爸,,

點知我阿媽傻鬼左,,

以為我係1a既,,無奈=o=

鍾sir就係度狂講野,,

仲話我d成績中等

其實真係好差既,,

考..名呀(唔講出黎,,廢事比人笑喇)

跟住阿媽走左,,

阿儀又病左,,

so佢就冇番學

同佢傾左陣電話

講黎講去都係講阿文既,,仲話唔係鍾意佢

之後2點去左同陳苑彤,,李名言打排球

跟住阿欣sd左個sms比我

佢話見到高跟鞋,,

睇完之後江澤城,,陳文榮仲有潘奕希踩車出黎

陳文榮無啦啦搶左我個電話,,,

仲要睇入面d野

好衰呀!!!!!!

我係咁追住佢跑.....

跑到就黎死呀......佢仲跑到...傻架

跟住佢地話去唔知邊度

我地就上佢地架車

李名言話死都唔坐江澤城架車

我就想坐潘奕希架車

我同李名言係咁爭

最後我要坐江澤城架車><"

佢又係咁走,,

我差d就要行路架喇,,,

好采李名言打比黃小揚報串,,,

佢咪比我坐囉!!!好玩呀

之後我就狂整江澤城條頸,,勁好玩呀

跟住去到單車鋪

我地又係度玩

番去寶雅果陣我係坐潘奕希架車

跟住我地話要去海濱,,

so就上車喇

個死人潘奕希係度玩野,,

之後我又係坐江澤城架車

潘奕希同陳苑彤2個勁快呀

so佢地就等埋我地,,點知個kai子江澤城話冇左件3

so佢就同陳文榮番左去搵

我地係度玩左陣,,佢地就番左黎,,

仲要拎住支野飲,,,跟住我地又上車喇,,我又係坐江澤城架車><"

一路行一路玩,,李名言打我,,之後我就叫江澤城快d,,打到陳苑彤喇

佢又打番我,,算喇,,我係咁叫江澤城快d,,佢就話"你叫我快d我就慢d"

無奈到........走果陣潘奕希趕時間,,so我地就走喇

陳苑彤比潘奕希車走左

李名言同陳文榮係度談情,,

我同江澤城走左,,廢事阻住人地啦,,

就係我地走到好遠既時候,,我地見到係對面河有鬼,,

果個鬼就係呂子x,,佢仲見到我同江澤城係度玩

佢就話"死喇"

李名言黎到我地話比佢聽咩事

佢勁大反應,,仲話"佢而家係邊呀"

之後江澤城話要番屋企溫書,,

其實佢係想溫下點樣追黃小揚姐

跟住佢地走左

我同陳苑彤&李名言走左喇

去左M記買野食..

之後我就走左喇,,

搭"車立"果陣有個阿伯同阿毛

個阿毛拎住D菜,,個阿伯就問"買菜牙??"

個阿毛話係呀

都唔知個阿伯係咪傻架,,都拎住D菜喇,,仲問

_____________________________________________________________________

生平最長既日記呀!!!!哈哈

 



2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


病左 分類: 未分類

今日病鬼左,,但係我都番學喎,,

係咪好乖呢!!哈哈

中文堂果陣勁唔舒服,,有d暈暈地

so就同甄芷落左去

甄芷就好似冇咩野,,

但係我就發高燒呀,,

之後就早退左

阿e黎接我

跟住就去左睇醫生喇

醫生話我發高燒喎,,

我自己都知自己發高燒喇!!!!!

好廢話,,

睇完醫生之後番左屋企食野,,

食完野就食藥,,

最後仲訓埋tim

好"支力"呀

聽日就家長日喇

實比人罵死喇

 



2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


>< 分類: 未分類

-



2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


^^ 分類: 未分類

今日做左傷殘人士,,

lunch果陣同陳俊樂打排球,,

點知比佢整到做左傷殘人士,,

而家勁痛呀,,

放學去左麥a屋企玩,,

佢隻狗勁恐怖呀,,

嚇到pk左呀!!!!!

我地阿欣又睇下佢個電話,,

勁多sms呀

好多都係同旋+葉曉彤呀

又係度玩勁舞

佢仲蝦傷殘人士呀

頂佢呀,,,

仲有我地係佢屋企食麵

佢果碗有多d野架,,

5點幾就走左喇