| «‹ December 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 2 月 18 日 星期日  |
2007 年 2 月 13 日 星期二  |
| 好差呀d成績 |
分類: 未分類 |
今日7點先起身,,阿媽一早起左身
佢真係好勁呀!!!
番到學校見到葉子俊同佢阿爸,,
點知我阿媽傻鬼左,,
以為我係1a既,,無奈=o=
鍾sir就係度狂講野,,
仲話我d成績中等
其實真係好差既,,
考..名呀(唔講出黎,,廢事比人笑喇)
跟住阿媽走左,,
阿儀又病左,,
so佢就冇番學
同佢傾左陣電話
講黎講去都係講阿文既,,仲話唔係鍾意佢
之後2點去左同陳苑彤,,李名言打排球
跟住阿欣sd左個sms比我
佢話見到高跟鞋,,
睇完之後江澤城,,陳文榮仲有潘奕希踩車出黎
陳文榮無啦啦搶左我個電話,,,
仲要睇入面d野
好衰呀!!!!!!
我係咁追住佢跑.....
跑到就黎死呀......佢仲跑到...傻架
跟住佢地話去唔知邊度
我地就上佢地架車
李名言話死都唔坐江澤城架車
我就想坐潘奕希架車
我同李名言係咁爭
最後我要坐江澤城架車><"
佢又係咁走,,
我差d就要行路架喇,,,
好采李名言打比黃小揚報串,,,
佢咪比我坐囉!!!好玩呀
之後我就狂整江澤城條頸,,勁好玩呀
跟住去到單車鋪
我地又係度玩
番去寶雅果陣我係坐潘奕希架車
跟住我地話要去海濱,,
so就上車喇
個死人潘奕希係度玩野,,
之後我又係坐江澤城架車
潘奕希同陳苑彤2個勁快呀
so佢地就等埋我地,,點知個kai子江澤城話冇左件3
so佢就同陳文榮番左去搵
我地係度玩左陣,,佢地就番左黎,,
仲要拎住支野飲,,,跟住我地又上車喇,,我又係坐江澤城架車><"
一路行一路玩,,李名言打我,,之後我就叫江澤城快d,,打到陳苑彤喇
佢又打番我,,算喇,,我係咁叫江澤城快d,,佢就話"你叫我快d我就慢d"
無奈到........走果陣潘奕希趕時間,,so我地就走喇
陳苑彤比潘奕希車走左
李名言同陳文榮係度談情,,
我同江澤城走左,,廢事阻住人地啦,,
就係我地走到好遠既時候,,我地見到係對面河有鬼,,
果個鬼就係呂子x,,佢仲見到我同江澤城係度玩
佢就話"死喇"
李名言黎到我地話比佢聽咩事
佢勁大反應,,仲話"佢而家係邊呀"
之後江澤城話要番屋企溫書,,
其實佢係想溫下點樣追黃小揚姐
跟住佢地走左
我同陳苑彤&李名言走左喇
去左M記買野食..
之後我就走左喇,,
搭"車立"果陣有個阿伯同阿毛
個阿毛拎住D菜,,個阿伯就問"買菜牙??"
個阿毛話係呀
都唔知個阿伯係咪傻架,,都拎住D菜喇,,仲問
_____________________________________________________________________
生平最長既日記呀!!!!哈哈


|
2007 年 2 月 12 日 星期一  |
| 病左 |
分類: 未分類 |
今日病鬼左,,但係我都番學喎,,
係咪好乖呢!!哈哈
中文堂果陣勁唔舒服,,有d暈暈地
so就同甄芷落左去
甄芷就好似冇咩野,,
但係我就發高燒呀,,
之後就早退左
阿e黎接我
跟住就去左睇醫生喇
醫生話我發高燒喎,,
我自己都知自己發高燒喇!!!!!
好廢話,,
睇完醫生之後番左屋企食野,,
食完野就食藥,,
最後仲訓埋tim
好"支力"呀
聽日就家長日喇
實比人罵死喇
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日做左傷殘人士,,
lunch果陣同陳俊樂打排球,,
點知比佢整到做左傷殘人士,,
而家勁痛呀,,
放學去左麥a屋企玩,,
佢隻狗勁恐怖呀,,
嚇到pk左呀!!!!!
我地阿欣又睇下佢個電話,,
勁多sms呀
好多都係同旋+葉曉彤呀
又係度玩勁舞
佢仲蝦傷殘人士呀
頂佢呀,,,
仲有我地係佢屋企食麵
佢果碗有多d野架,,
5點幾就走左喇
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|