| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 7 月 11 日 星期一 |
 |
|
|
□'_×`!拎MP3 ▋*"
 |
|
朝早8點半起身.整野.9點出門口.去碼頭時都見唔到 有我地學校既人.等左好耐先有車.好熱.洛車見到陸海.陸鳳佢地SO就一齊行 返到去薇薇佢地已經返左.碧碧冇返.就坐係到傾計.之後入HALL聽野. 聽完返課室拎成績表.書單果D野.今次我係全班第一名同有進步”張’ 放學同薇薇佢地行下山.打比碧碧.返HOME換衫.去匯豐搵碧碧 入完錢去7-11買野飲有好多有問題既人係度.飲完坐車返學校搵MISS CHAN 碧碧要拎返成績表.去到D MISS出哂去食野.係學校企下坐下. 點知碧碧話要去MK拎帽就call AMY話去返mMK拎MP3 佢以為我地特燈去MK.就話減到$280.咁就1點半. MISS CHAN返左黎.拎完搭的去世貿影相.難得一次唔係著校服. 影完去買 龍咁威2 皇母娘娘呢?睇.買左4:10.買完去榮記食. 食完去買ICE-CREAM食.去埋廁所差唔多夠鍾去睇.睇完好好笑.但冇乜劇情 之後搭MTR去太子拎MP3.再陪碧碧去MK拎ROXY帽.就返home
|
|
︰2005-07-12 01:18 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 7 月 7 日 星期四 |
 |
|
|
★!||*mp3:!|||*:`
 |
|
估左好大勇氣打比人買mp3.
點知佢唔得閒同埋冇貨
|
|
︰2005-07-07 01:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 7 月 6 日 星期三 |
 |
|
|
▃﹍'`°赤柱BBQ°+++'〞
 |
|
係屋企悶到4點就搭車去香港仔買野食BBQ.得3個人BBQ. 有家姐.我.家姐FD.勁LE.再搭小巴去赤柱.去到即刻揾到個爐 就去換衫.我地坐係墊到影相.佢地就去洛水.我睇住D野. 後家姐FD上黎.輛到我洛去.玩左一陣.就上黎 訓係墊到一陣.就BBQ.自己燒親.好痛 燒到8點幾到.有一大班人黎左.就坐左係我地側面 佢地超多人.我地叫佢地比D碳我地.就可以同我地一齊用爐 食完去沖涼.人地沖緊.頭先BBQ既一個男仔就黎搵家姐拎電話 咁人地沖緊.有個男仔走過黎點沖姐.真係想爆粗 沖完換衫.就行去OK買ICE CREAM .就搭小巴出CWB 再搭巴士返屋企.返屋企諗住打比人買MP3.佢地個D係係YAHOO賣 好平.我估左超大勇氣打.問左佢一D野.
|
|
︰2005-07-07 01:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 25 | »
|