Cursor by www.Soup-Faerie.Com

                                  

            

                             

  

tingb1224
暱稱: ||!|"婷b°◆"LOWB…
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*’’||| 被BEE貼...
*★補習||**
◆*|||" `°唱k.......
★×*-沙哆王..,||▎
◆`*::唱Kˇ,.,
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 5
今日人氣: 4
累積人氣: 1698
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2005 年 7 月 11 日  星期一 晴天

 

□'_×`!拎MP3 ▋*" 愉快

朝早8點半起身.整野.9點出門口.去碼頭時都見唔到                           有我地學校既人.等左好耐先有車.好熱.洛車見到陸海.陸鳳佢地SO就一齊行                 返到去薇薇佢地已經返左.碧碧冇返.就坐係到傾計.之後入HALL聽野.                        聽完返課室拎成績表.書單果D野.今次我係全班第一名同有進步”張’                     放學同薇薇佢地行下山.打比碧碧.返HOME換衫.去匯豐搵碧碧                       入完錢去7-11買野飲有好多有問題既人係度.飲完坐車返學校搵MISS CHAN              碧碧要拎返成績表.去到D MISS出哂去食野.係學校企下坐下.            點知碧碧話要去MK拎帽就call AMY話去返mMK拎MP3                                                                 佢以為我地特燈去MK.就話減到$280.咁就1點半.                                                                        MISS CHAN返左黎.拎完搭的去世貿影相.難得一次唔係著校服.                                                           影完去買 龍咁威2 皇母娘娘呢?睇.買左4:10.買完去榮記食.                       食完去買ICE-CREAM食.去埋廁所差唔多夠鍾去睇.睇完好好笑.但冇乜劇情             之後搭MTR去太子拎MP3.再陪碧碧去MK拎ROXY帽.就返home

 

   ︰2005-07-12 01:18 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2005 年 7 月 7 日  星期四 雨天

 

★!||*mp3:!|||*:` 愉快

估左好大勇氣打比人買mp3.

點知佢唔得閒同埋冇貨

 

   ︰2005-07-07 01:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2005 年 7 月 6 日  星期三 晴天

 

▃﹍'`°赤柱BBQ°+++'〞 愉快

係屋企悶到4點就搭車去香港仔買野食BBQ.得3個人BBQ.                                                           有家姐.我.家姐FD.勁LE.再搭小巴去赤柱.去到即刻揾到個爐                                                                           就去換衫.我地坐係墊到影相.佢地就去洛水.我睇住D野.                                                                        後家姐FD上黎.輛到我洛去.玩左一陣.就上黎                                                                                  訓係墊到一陣.就BBQ.自己燒親.好痛                                                                                        燒到8點幾到.有一大班人黎左.就坐左係我地側面                                                                         佢地超多人.我地叫佢地比D碳我地.就可以同我地一齊用爐                                                                              食完去沖涼.人地沖緊.頭先BBQ既一個男仔就黎搵家姐拎電話                                                                                   咁人地沖緊.有個男仔走過黎點沖姐.真係想爆粗                                                                                      沖完換衫.就行去OK買ICE CREAM .就搭小巴出CWB                                                                      再搭巴士返屋企.返屋企諗住打比人買MP3.佢地個D係係YAHOO賣                                                                                好平.我估左超大勇氣打.問左佢一D野.

 

   ︰2005-07-07 01:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]