| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 6 月 28 日 星期二 |
 |
|
|
, ..\//+* 睇頭文字D______[``我很快樂*!. ..-
 |
|
-今日考埋中史就考完試(成個人鬆哂).
-9點幾考完.去天悅鋪頭食野.
-玩左陣就去太古睇頭文字D.太古好多人.
-睇到屎桶同吳祟浩佢地.我地排係佢地後面.
-賣啡個條友唔比我地買.朱奶同聶芷過左康怡睇有冇.
-點知有.得我同朱奶同聶芷睇.佢地話冇錢.
-佢地就返左鋪頭.之後去左食M記.
-食左個{青蘋果新地}.睇1:45場.
-冇爆場.好好睇最好笑係杜文澤同黃秋生.
-JAY好得意.喊都係咁得意.超愛你.
-EDISON都好靚仔丫.SHAWN得幾PART係佢
-好小.睇完3點幾返屋企.仲早過媽返.
-哈哈.夜晚終於可以睇電視{今日好開心}
-有幾PART D對白仲記得好清楚/\/\
-我會再去睇多再次>3<
|
|
︰2005-06-28 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 6 月 27 日 星期一 |
 |
|
|
,.-▼// 飲茶★°..﹒
 |
-今日考化學同中作.考完去左飲茶食左好小野咋. -本身去睇頭文字D.後未都係聽日去睇 -食完佢地叫我一齊去天悅鋪頭.但碧碧要去藝視買野 -佢地叫我陪碧碧.聽日再同我去睇戲 -再去天悅鋪頭. -考埋聽日.正! -聽日一定會用好多錢
|
|
︰2005-06-27 02:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 6 月 25 日 星期六 |
 |
|
|
●●*..只想盼到有天``{{開開心心} ˇ
 |
|
-極度唔開心
-進入谷底
|
|
︰2005-06-26 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 25 | »
|