| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 5 日 星期四 |
 |
|
|
‵★ˇ冇心情*-★°°
 |
|
朝早諗住圓會唔同我地番tim=0=”嚇死婷b la
晨讀陳桂king叫我上校務署攞野.果條友話冇.叫我去圖書館拎∼低能麼.圖書館鎖左咪番課室.hotttt
電腦.chem*2.小息去食野當lunch
英文.中文.pe.lunch競飲競食比賽
我地班第2名有旺旺當”黎”物XDDD
地理.math 放學同華走
返home再同mun買送∼(累死)
今晚打邊爐(係咪好kid le)開住冷氣打
|
|
︰2005-05-05 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 4 日 星期三 |
 |
|
|
▊[]〝失望))﹎〞〢
 |
|
今朝又chat書包.我不嬲都有帶書∼幾乖
lunch去惠康買野過水庫食
history堂派chocolate/\/\好食
放學返同ivy.薇薇.橙文行番屋企
我返屋企拎錢∼薇薇佢地去新都城睇野
之後會合佢地∼同袁.朱奶.薇薇.陸海搭車去天悅
袁係側魚涌下車(我是kid的.人地住側魚涌梗係係到下車la)
係天悅食野∼先去買baba
點知冇開(趺左去谷底)
同薇薇搭地MTR番家
|
|
︰2005-05-04 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 3 日 星期二 |
 |
|
|
|\'!!'|/\留堂.×*/
 |
|
朝早起身好眼訓=.=
英文堂我地係到傾去梅窩d野∼傾到好好笑
好快就到lunch.去左M記食
買2個餐3個人食.有我.薇薇.ivy
我地係到諗個飽點分三份.後尾把飽分成2份.比ivy咬2啖
放學留番星期5遲到
之後同碧碧下山去買’物’膠
陪佢等車 傾計
之後返屋企
|
|
︰2005-05-03 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|