| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 8 日 星期日 |
 |
|
|
°__:+:訓" [[.. .〝
 |
|
11點get up玩電腦.睇電視.2點訓到5幾.玩電腦.
ps___D手手腳腳好痛
|
|
︰2005-05-08 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 7 日 星期六 |
 |
|
|
.。°•梅窩/\//"﹏*..
 |
|
8點幾.朱奶打黎叫我去交通到等佢地拎d野.10點打黎話上黎屋企拎野.上左屋企搞左一陣.碧碧打黎話唔去得.要同佢ma臭bb.我地出發.同我去左食野先.就搭mtr搵聶芷.到中環等埋陸海.搭船la.到左梅窩薇薇黎接我地.一齊去買拖鞋個d.之後租單車.得我同朱奶(以前識.有陰影)都唔識.就租一架.就去摆野.換3.佢地教我搭單車.我都係唔識.係到喊(樣衰).之後去瀑布.佢地識搭單車就去哂.剩低我同袁.後未袁走左去.話等一陣下黎搵番我.我就去慢慢行.去左一道有好多樹地方.好驚咪喊(又喊==).就即刻跟番我行過既路.行番轉頭.見到佢地.佢地話入左竹林.出番去.佢地去買野bbq.我.陸海.聶芷就坐住等佢地番黎.買完.朱奶開爐.我地去水到玩.玩完bbq.好食.食完去薇薇屋企睇一叮.好搞笑.睇完去公園玩.佢地係到諗出唔出番黎.後未佢地都係諗唔到出唔出.我地就選10:10快船出黎.就去薇薇屋企收拾細軟.發現唔見左$100.佢地都係決定唔出.我就同聶芷出黎.聶芷pa同ma係中環等埋佢.佢地就車埋我番屋企.到樓下就同華去食糖水.講番今日d野.回家.沖涼.摺3.洗野.好累訓覺
|
|
︰2005-05-08 12:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 6 日 星期五 |
 |
|
|
◆◆◆*超勁爆激開心*(00)*
 |
|
朝早打比圓.佢話唔番去唱k.去mtr等華.等到搭10仲未到.我自己去搭車.見到陸鳳.搭車個d人係咁跑.so我都跟住跑.好彩跑得快姐唔係就搭唔到班車.點知塞車.搭4先到.遲到了.但係見到袁.朱奶.陸海.聶芷.水牛.冼.冬.我地就一齊排.英文.轉中文個時屎桶問我借中史書.我就拎冬個本比佢小息去食野.食完番上去問屎桶攞番.佢話比左薇薇.薇薇唔知邊個就摆左係miss台.點知冇左.中史堂咪同miss趙講la.就搜bag.係賀xx偷左.仲要話係佢自己.仲整甩埋個標著幾多錢既貼子.點知比我地搵番個貼子.我地個時勁hapi.參唔多全班女仔勁開心丫.去同miss講.之後食lunch1:30返課室訓坐.miss叫冬出去.冬拎番本書.miss仲話賀xx勇敢.咪低能la miss.如果我去2偷野.人地捉到正.跟著話比個機會丫.你估佢仲捉唔捉我(有腦既都知la).上生活教育講改善校規.幾開心.放學等埋佢地留堂.之後去天悅買baba再去朱奶HOME.留到7:30回家

|
|
︰2005-05-06 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|