| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 11 日 星期三 |
 |
|
|
|||°°..★''
 |
|
今朝冇遲到la.晨讀.中文.地理.math.小息.冇去食野.勁肚餓.中文.engx2冇聽過書係到聽mp3.lunch佢地去蘋果商場買糖.我都跟埋去.之後食冷noodles.搭小巴返返去.普通話吉吉冇返.睇戲.中史.放學要but針.係到做mc.5點走.同薇薇去買野比朱奶.返屋企拎d海皇卷去食野.食完去買腸仔食.回家.
|
|
︰2005-05-11 06:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 10 日 星期二 |
 |
|
|
*[`_,◆' ★°,:
 |
|
今日搭3返到去.都唔當遲到.去到1樓睇下hall開始未.點知開始.就去番課室.課室lock左.冇得入.去左3E.玩一陣.佢地上黎返返去課室.中文.pe.我冇上.唔鐘意上.成日都係到jump木箱.乞人憎.fuckkkkk!!!!英文係到同薇薇傾番我唔見左$100點樣唔見.小息食野.math.電腦.英文.lunch得我.薇.袁去惠康買野食.phyx2玩.傾.咁就過左.放學同華去.返到去同家姐打架.
ps.日日返學.生活日日如事-____-”
|
|
︰2005-05-10 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 9 日 星期一 |
 |
|
|
|//+*ˋ冇乜特別
 |
|
朝早同華番.圓要同嘻嘻番.去到搭車.架車未開.諗住搭的.點知架車又開番.so咪搭車lo.又有點塞車.番到去都係late左.袁都係遲到.history.music.math測驗.小息食野.中文.生物x2.lunch下大狗屎.碧碧佢地去惠康買野食同埋特燈去淋狗屎.番黎全身濕哂.英文miss lo lo冇番.孜可以玩la.
ps:今日就係咁,好悶!!!!!!!!!!
|
|
︰2005-05-09 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|