| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

| 2005 年 5 月 14 日 星期六 |
 |
|
|
"×°▍*_+]]
 |
|
8點30起身.自己去整passbob.人民入境事務署個條橋有好多有問題既人係到派傳單.好彩佢冇行過黎姐./\/\我唔係岐視佢地.但自從琴日件事先有d驚.搞搞下10點走.返屋企.再訓過.1點幾起身.玩電腦.冇野做
|
|
︰2005-05-14 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 13 日 星期五 |
 |
|
|
◆/',">MKˋ":,*!-
 |
|
今日晨讀.電腦.電腦上完.朱奶發脾4.袁又係.個個都係發.冇奈.朱奶就自己跑上8樓chem室.chemx2.小息冇食野.英文.中文.pe.圓件pe 3拎左返屋企洗.我唔知點算.就問anna借.lunch去m記.同薇薇夾.碧碧早退.佢就送我地去搭小巴./\/\.地理.math.放學同華去MK.華要買野.送比人.就同佢去.4點1.我地已經下左山去左mtr.4點30到.去新之城睇野.點知冇開.oh shit.之後去夾糖.去買付冷noodles.搭巴士走.搭巴士個時.下層冇位.就上上層坐.得最尾個行有位.就去坐.點知有個好似係有問題既男仔.華同佢坐.佢坐係華側邊.佢就掂到華個波下面.本身冇事.佢拎番手起身就禁左去個波度真慘.5點30就完左MK之旅.
ps:今次係第一次咁快去完mk
今日係黑色星期5
|
|
︰2005-05-13 11:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|

| 2005 年 5 月 12 日 星期四 |
 |
|
|
◆◆◆影相**
 |
|
今朝遲到.又係好多人陪我.artx2係到整3.宗教.小乘食野.中文.抽中我背書.甩甩cutcut.都過到骨.哈哈/\/\臨尾我好眼訓.訓左2個字.ckk叫我起身.就下堂了.engx2.lunch去吉吉食野.我冇食到.佢地食.math.history.放學去影貼紙相.諗住買all star.點知冇個款.就係時代到行IT.搭MTR回家.打比家姐.佢話做緊face so.佢叫我去搵佢.搵到佢去買腸仔.回家叫pizza食
PS::朱奶生日快樂
|
|
︰2005-05-12 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|