Cursor by www.Soup-Faerie.Com

                                  

            

                             

  

tingb1224
暱稱: ||!|"婷b°◆"LOWB…
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*’’||| 被BEE貼...
*★補習||**
◆*|||" `°唱k.......
★×*-沙哆王..,||▎
◆`*::唱Kˇ,.,
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 5
今日人氣: 7
累積人氣: 1701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 

2005 年 7 月 4 日  星期一 晴天

 

..*◆`"!MP3]!]* 愉快

朝早同碧碧去買燒賣.再搭車返學校參加咩中5同中7畢業典禮.                           之後去左食咖哩野.個間D野食OK.但一個人都冇.得我同碧碧,                        可能間野偏僻左D.食完同碧碧CUT HAIR.再同我去時代整MP3                     琴晚諗住聽電台.點知開左幾秒自己又熄左.禁其他制又會輕機.                         去到時代比個個人睇.一睇就話係水貨.好勁.點知佢話幫我chat                      都係唔得.要拎上去比人整就可能要千幾定唔知幾錢.                              咁不如買部新既.

好傷心.整唔番部野.點同媽講                                        一定話買左千幾蚊.同左一年就‘比你整壞                                  唔知佢比唔比我買個部

 

   ︰2005-07-05 11:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2005 年 7 月 2 日  星期六 晴天

 

[]×°||我的一切∥×]】" 愉快

幾多歲: 14就15
手指邊隻最長 :  中指..
有冇蛀牙 :  冇
依家有冇邊度痛 : 冇
用邊隻唇膏 :唔用唇膏
有冇留指甲 : 有就cut
著幾多號鞋 : 36
有冇爭人錢 : 冇
咩科最叻 : 好多科
咩科最差 : 英文
最鍾意邊個老師 : MISS WONG
想做一 d 冇可能做到既野 : 仲未諗到
尋日食左幾多餐 : 2餐...
床上面有咩特別既野 :書.公仔.被.枕頭.MP3
屋企冇人會做 d 咩 : 睇黃色野
近排有咩係爛左架 : 冇
用邊隻洗頭水: 潘婷
壞習慣 : 訓教
ICQ #: 171216917
屋企好多咩 :公仔
想做男定女 : 男
中意睇咩電視節目: 喜劇.愛情..
Cookies 入面, 最唔中意邊一個 :KARY
用四個字形容 William Hung : 藥智
舊曆生日係 :  11月初8..
最想邊一日生日呢 : 12月24日
最想拎咩獎 : 唔想拎獎
返學定放假 : 一時放假*一時返學

 

ADOUT MY FRIENDS
最高 : 朱奶
最肥 : 陸海
最想打佢 : 冇
有事先搵你既 : 個個都係
同你一齊放學 : 華
背到幾多個 friend 既電話 :1個
同邊個講心事 :  華
最有錢 : 圓掛
最曬命 : 講左比人小
最好笑 :  碧碧
最白痴 : 袁.朱奶.陸海.碧碧.聶芷.何佩.圓.華.薇薇
講咩會令你成日笑 : 睇下咩
佢只會嗌你全名 : 全部都嗌我全名
最悶 : 冇
邊個friend個名好聽 : 碧碧
知道最多你既秘密 :  唔知
最疏遠, 但係又係 friend 黎既 : 屎桶.+1
識左最耐 : 圓.華屎桶.+1
邊個friend 永冇心事既 : 個個都有
你會當邊個係自己呀媽 : 我當圓係姐姐

LAST U DID
搭車 : mk
仆親 : 冇
你打既電話 : 冇
返學 : 前日
大笑 : 前日
去人生日會 : 冇
去吉野家食野 : 醒唔起

食野同飲 : 益力多
Pat 左咩野 : FORGOT
MSN / ICQ 同邊個講野 :華

 

question---
隔離屋姓咩 : 好似姓徐
平時較幾多個鬧鐘 : 唔駛.有爸爸做人肉鬧鐘

沖涼先定洗頭先 : 洗頭
返學方法 : BUS
呀媽鬧你既原因 :係又鬧唔係又鬧
你自由嗎 : 自由
e+ 最想學咩 : 冇
滿意e+ 既生活方式嗎 : 小小不滿
滿意e+ 用梗既mouse嗎 : 滿意
打中文定英文快 : 兩樣都唔快

 

favourite---
髮型 : 長
手指 : 拇指
牌子 : ROXY
小動作 : 冇
著幾多條褲返學 : 2條..
照鏡 : 唔鐘意
快歌定慢歌 : 快歌

卡通人物:大口仔
地方 : K訪
訓覺方式 : 雙腿屈曲

 

Questions ,, again*
初戀 :  仲未有
返屋企第一樣做既野 : 開fans
著鞋右定左先 : 次次唔同
最驚邊個 : 唔驚鬼..
口頭禪 : 智障
講粗口嗎 : 講
成日遲到嗎 : 不是
最熟邊度 : 屋企
今日聽左最耐既一隻歌 : 浪漫滿屋 - 命運
你的電腦好嗎 : 好
發左個咩夢呀近排 : 自己同一個男仔拍拖.佢好鍚我.我仲攬住佢tim
最哂時間既事 : 上學
買野食既定義 : 好食
最 nor 既一次 : 日日都nor
身邊既人之中邊個最可愛 : 圓
用一句形容你果班 : 開心

 

   ︰2005-07-02 06:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2005 年 6 月 30 日  星期四 雨天

 

+|\|!*◆行MK''] 愉快

-今朝碧碧打黎話不如放學去MK''                                   -之後搭9去左港運城等佢.再搭529                       -返到去都仲未到8點.袁佢地冇返                         -得我同碧.陸海返.好彩有佢地陪我                       -早知佢地唔番我都唔番                             -之後派左地理同中史.同埋去左MMlc                     -做唔知咩問卷.我地就去左睇龍咁威2 皇母娘娘呢?有幾點場            -點知有D時間唔岩我地.後未見到有10:50                    -但係係旺角百老匯.都唔知趕唔趕得次                      -就去左唱K.因為我地要係10:00至12:00之間               -搵D野做.MK冇咁早開.唱到12:00走                     -就搭MTR去MK.行旺中.買左一條短褲                     -2件背心.一件個D好短既褸仔.1件恤3(成140蚊)               -就打比家姐話件3幾令.但要$140.好唔好買                  -佢話買LO.我就買左                              -之後去左影相.再同碧去嘉樂商場拎D野.                     -點知行左勁耐,佢又話識行.                             -我同佢講行內街.又話唔係.拎完之後買冷面                           -就搭車去.6點幾同家姐係到睇早熟.OK好睇            

 

   ︰2005-07-01 10:31 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]