| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-03-24  |
久違的日誌,,個半月沒有更新!
這是前所未有的紀錄
好了,,決意再次打日記: )
也決意.......把封閉多時的日誌,重新開放!
24.3 day off
1開電腦,,國生話出去食野
1點3,莫生致電話收工,咩料?
同國生,李生去燕雲莊食野 (好懷念)
2點3再打比莫生,岩岩先走=3=
食完野接小bb,,再接埋莫生上李生屋企玩
莫生1見到小bb就發揮佢既父愛xd
係甘鍚bb,,haha
莫生有幾個月冇見bb na,唔怪得佢xd
小bb系李生屋企1d都唔怕羞,周圍走
佢地上到李生屋企都要打信長囉,咩事=3=
小bb望住莫生打機,坐系到好乖
識佢甘耐都冇見過佢甘,ha
5點返屋企naaaa
幫mami染髮~
6點莫生話去食野
但最後7點3先出到門=3=
去麥記會合佢,諗唔到食咩,最後去花田食壽司
1個會釣返起我既回憶既地方
你曾經上堂既時候sd sms同我講.......
:「1陣賞面到花田吃飯嗎?」
我笑左出黎xd
只係1樣好簡單既事/說話,你就可以令我好開心,唔明=3=
再返黎依個地方食飯,坐我對面o個個依然係你
身份唔同左,但對話依然不斷: )
我搵到以前種感覺: )
haha,,多謝你犧牲2個鍾既訓教時間黎陪我啵xd
有人成日將d說話掉轉黎講*v*
9點幾返屋企naaa,,有人叫我早d返屋企*v*
希望1號放到假lalalalalalaaaaa~
|
|
|
2010-02-13  |
莫生今日返1230
約左佢食野,,出左門口打比佢問佢食咩
點知佢又打緊機囉-3-
叫我買上去-3-
到左大快活,佢又話就黎遲-3-
最後去銀龍極速食個麵
搭270a出去
又聽到你講d女仔,,小學女朋友-3-
唉~好心酸~
人地系澳洲你想去搵佢-3-
人地系澳洲,你想寄野比佢-3-
人地系澳洲,你話想比驚喜佢-3-
人地系澳洲,7月返黎,你係咪會即時溝佢?
定係你想異地戀?
我唔想知依d野!我聽完,靜左幾分鐘-3-
有時我真係會諗,你係咪突登講比我聽?
同你1齊既時間過得特別快,好快落車~
出到去仲早,join埋啊car陪佢買野再返工~
年30既日頭好爆,,但1過7點靜撚哂-3-
好撚灰囉~仲諗住實過到萬嫁啦,唉~
多謝大佬同啊milk既利是
我既祝賀說話係咪好正xd
1點半收工,,成班同事去維園行年宵
先買個麥記醫醫肚
冇啦啦聽到有人嗌怪獸@@
原來係啊包囉,好耐冇見喇,haha
傾左陣,同王同事去「後樓梯」食麥當當xd
當正新之城甘,haha
入到維園,多人到傻,仲要落雨-3-
行1條行都行左個幾鍾-3-
最後4點鍾,決定走人-3-
好彩都有收穫~
循例都要買個風車轉轉運xd
搭地鐵走,我真係個地鐵白痴-3-
我想系到分享下..........
我去到太子想轉車去9龍塘....
我......都要去問人-3-
5點半終於安全返到屋企,呼~
即刻訓教~ |
|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 834 | »
|