| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-02-12  |
1早同啊car去花園街行,,有收穫
買左「情侶格仔衫」xd 送比monki xd
好開心好開心好開心~
年廿九,,個場超爆~
我條數都超爆xd
終於破左自己紀錄,破左g34紀錄
感覺堅爽~
monki等我放工,2點閃人
等小巴返去,又撞到陳婉玲,堅有緣xd
等車等左勁耐囉唔該-3-
同monki傾左好多野
同佢失去過大家,,再擁有返,,我會好好珍惜
我答應你,有咩我都會講出黎
唔會再自己收埋,自己承擔
以後的喜怒哀樂也要你跟我分享,要辛苦你了: )
|
|
|
2010-02-11  |
1點幾放工~綠van排長龍-3-
聽啊car講,去搭紅van
搭之前,整杯珍珠奶茶xd
原來搭紅van好辛苦-3-
行大埔條山路,超暈囉~
個人又累,決定訓教~
訓訓下成杯珍珠奶茶跌左落地,呯一聲-3-
扮冇事@@
去到和興村,唔識落車囉~
系祥華落再搭的士過雍盛
我真係好on9-3-
(搭車搭到個人好撚唔舒服囉,我唔會再搭紅van囉!)
上莫生屋企比條褲佢~
但由於時間尚早,佢未夠鍾起身返工
我諗住開電腦整野,,但叫極佢佢都唔願起身-3-
我又開唔到啵,1開唔知點解超嘈-3-
我唔想嘈到佢同佢屋企人,so放棄-3-
坐系佢隔離休息陣,好累好凍好眼訓,仲要唔舒服
著住短衫短裙,仲要突然超凍-3-
坐系到訓,個人係甘震囉,咩事-3-
我諗今次又係因為精神緊張-3-
頂唔順,訓低左,搶埋佢張被xd
不知不覺訓著左~
3點2起身,,我......攬住左佢*3*
sorry!唔係有心!
莫生試左條褲,即時著返工xd
陪佢行到和興就自己返去~
返到去sms to 莫生,,monki後即訓 |
|
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 834 | »
|