| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
| 手球對誠社的計畫... |
分類: 未分類 |
今日10點幾起身,
拾好哂野就同mum去左M記食野,
食完就去公文,
搞左好耐呀,
成2,3個鐘,
搞掂就返荃灣,
mum話去蘭香食野,
食到都唔洗睇餐牌,
就叫得la,
食完就返左屋企,
做功課,
少可咁勤力^^,
做好哂d功課就睇左兩集神風怪盜,
好正呀,
怪盜迪巴達:「將軍!」
睇完就打機,
打打下同左hebe傾計,
重比我諗到下場手球比賽對誠社的計畫,
xdd,
誠社死緊la你,
之後玩數獨,
玩玩下做錯左,
唔玩la...>.<
唔玩就打日記la。
|
| 比我見返神童 |
分類: 未分類 |
今日9點幾起物睇電視,
睇左好多卡通片,
當然包括龍王傳說la,
2點幾區區叫我去打波,
去左青衣同佢食野,
再去打,
去到青公,
d人超勁,
打唔過,
區區就話返我樓下打,
去到區區見到d人重勁o左,
之後去左個細場打,
重見到峰佢地tim,
重有神童,
原來佢識峰果d ger喎,
佢重認得我tim
打到7點幾就返左屋企,
打機睇電視一日la |
« | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | ... | 388 | »
|