| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 16 日 星期一  |
| 捉迷藏 |
分類: 未分類 |
今日八點幾起左身,
睇一陣電視就返學校la,
並唔係返學,
係返去做專題,
一返到去,
就見到佩同hebe玩緊,
我就做專題,
做做下區區,浩,郭卓都黎左,
佢地玩輸左做一版,
我果邊就唔係la,
我一個做哂...
好彩有TT幫下手,
但係都搞左好耐,
搞到11點半,
算係完成左個初形,
之後就同左佩,郭卓,歐陽,區區去左唱K,
玩到兩點,
想加鐘NEWAY又唔比,
算LA,
唱完佩就走左,
我地就去左食糖水,
食完去左公園玩,
同打NDS,
我冇帶呀...
返左屋企俏DS,
再去加入佢地,
釘釘同牙邱都黎左,
上左公園打,
打到冇電就玩捉衣因,
好正,
區區唔夠我跑,
玩到5點半就走左,
又去食糖水,
食完去公園玩,
玩到咁上下,
就返屋企,
幫牙爸搞電腦d野,
重未搞掂,
宜家打左日記先,
遲d再搞。=]
|
2007 年 4 月 15 日 星期日  |
| 進步>.< |
分類: 未分類 |
今日7點幾起身,
一起身,
個手肘超癢,
原來比D虱咬左6粒,
好左有無比「敵」
唔係死人LA,
收拾好d野,
就去餐廳食早餐,
冇咩好食,
食完去左踩單車,
踩左半個鐘就去左爬石,
好容易就上到去la,
玩完又打桌球,
又有進步la,
玩完就要離開營地la,
搭西鐵返屋企,
返到屋企,
就玩電腦玩到宜家,
打返兩篇日記la。 |
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 388 | »
|