威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 17
累積人氣: 4724
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天


捉迷藏 分類: 未分類

今日八點幾起左身,

睇一陣電視就返學校la,

並唔係返學,

係返去做專題,

一返到去,

就見到佩同hebe玩緊,

我就做專題,

做做下區區,浩,郭卓都黎左,

佢地玩輸左做一版,

我果邊就唔係la,

我一個做哂...

好彩有TT幫下手,

但係都搞左好耐,

搞到11點半,

算係完成左個初形,

之後就同左佩,郭卓,歐陽,區區去左唱K,

玩到兩點,

想加鐘NEWAY又唔比,

算LA,

唱完佩就走左,

我地就去左食糖水,

食完去左公園玩,

同打NDS,

我冇帶呀...

返左屋企俏DS,

再去加入佢地,

釘釘同牙邱都黎左,

上左公園打,

打到冇電就玩捉衣因,

好正,

區區唔夠我跑,

玩到5點半就走左,

又去食糖水,

食完去公園玩,

玩到咁上下,

就返屋企,

幫牙爸搞電腦d野,

重未搞掂,

宜家打左日記先,

遲d再搞。=]



2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


進步>.< 分類: 未分類

今日7點幾起身,

一起身,

個手肘超癢,

原來比D虱咬左6粒,

好左有無比「敵」

唔係死人LA,

收拾好d野,

就去餐廳食早餐,

冇咩好食,

食完去左踩單車,

踩左半個鐘就去左爬石,

好容易就上到去la,

玩完又打桌球,

又有進步la,

玩完就要離開營地la,

搭西鐵返屋企,

返到屋企,

就玩電腦玩到宜家,

打返兩篇日記la。