今日一早去左元朗學公文,
9點幾搞到11點幾,
之後飛出去荃灣搵區區佢地,
去到neway,
見到雯,區區,兒玩到好開心,
連我都笑埋一份,
不過就好開心囉,
唱唱下個痴汗打比雯,
之後搞左好耐,
最後搞唔掂,
雯就要走la,
冇得去睇show,
搞到個個都冇哂mood,
返到去學校,
冇遲到...
去到大球場,
坐好左就去買野食,
冇法la,
個太陽曬住超唔掂,
見到鄭嘉穎,sun boy'z,古巨基,twins唱歌,
鄭嘉穎就成日望住我地果邊唱,
好正,
sun boy'z就睇佢地跳舞,
重有個口技大師,
超勁,
又話有方力申
點知冇,
比人呃左囉...
睇到5點幾就走左,
去左去時代廣場搭地鐵返kf,
去左M記食野,
食完就返屋企,
打機睇電視。 |