今日放假,
但係自己7點半起身,
KAI的,
起身就同MUM去左大家樂食野,
食完就去KF會合佢地(包括有浩,區區,歐陽,釘釘,郭卓),
佢地又去大家樂食野,
陪佢地去LA,
食完去買BBQ D野,
再搭車去,
去到見到個沙灘咁清,
自己諗住唔落水咩都冇帶,
真係好可悲,
去到佢地玩沙,
我就幫佢地看野,
玩玩下牙邱黎左,
就開始燒野食la,
燒左好耐,
我重去左附近買野tim,
原來果度係海天附近(食海鮮果度),
燒到6點半就返屋企,
但係我都唔係好想走,
但係冇法la,
約左個鬼佬補習,
返到去,
個鬼佬已經到左,
即刻就補,
補完去左帶細佬返屋企,
返到黎down左幾套神風怪盜睇,
一路睇,
一路安慰雯,
同佢傾左好耐呀,
成兩個鐘頭呀,
好耐冇試過咁,
但係好開心,
宜家就打日記LA。
|