威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 0
累積人氣: 4664
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 17 日  星期四   晴天


3分神射手大賽...第二^^ 分類: 未分類

今日早會,

學生會話舉辦3分神射手喎,

我叫人參加,

連葉世康都叫我玩,

上英文堂,

做聆聽,

yy宜家好好人,

唔發嬲,

DT堂,

做好個玩具LA,

整橋,

之後上音樂堂,

唱歌,

BIO又測驗,

測完眼訓,

係咁釣魚,

LUNCH諗住同區區睇波,

所以借左個波,

打左一陣,

開始個比賽LA,

王嘉輝打頭陣,

一球都唔入,

我見到就參加左,

有人墊底,

睇睇下,

d推波仔都有入波,

到我就入左5球,

shit差一球就同個兩個第一的平手,

d人拾波好慢,

嬴左葉世康,平左黃知遠...XDD

玩完發現,

佩同hebe都有睇我射,

好彩唔失禮姐,

上到去佩請我食雞翼thx,

上maths同中文,

都係on下on下咁上,

放學就做視聽,

做完同區區去左公園吹水,

話哂佢生日,

講句生日快樂先,

返到屋企就打cs,

好玩ger都,

重睇左兩集死神tim,

就係咁又一日la,

PS:區區生日快樂AGAIN



2007 年 5 月 16 日  星期三   晴天


無辜幫....痴漢幫.... 分類: 未分類

今日返學,

日日都係咁悶死我la,

返到去上左禮堂,

做d問卷,

有一題係問,

你是否被人忽略,

依題good呀,

我當然答有la,

上到課室上maths,

玩數獨,

玩到落堂,

玩玩下比人屈,

超唔ger囉,

郭卓憎死你!!!

上英文堂,

new quiz,

唔識,

死緊,

之後去左MMLC做wepp-class,

做左成兩堂,

連個小息都比埋佢,

IH又小測,

應該合格的,

派返上次份卷,

34/35GOOD,

大進步,

LUNCH同左區區,浩,大頭,生哥,肥牛食,

好好傾,

上中文堂,

個個男仔比人罰都企哂起身,

要答到問題先有得坐,

我,浩,歐陽都好快咁坐低左,

歐陽就提議玩死企喺度果D,

係咁舉手,

MS又我地玩喎,

笑死,

放學同左晉B,浩,區區,歐陽去買雞翼,

買完同區區行左陣街,

同佢傾左d野,

無辜幫      痴漢幫,

3e的大幫派,

無辜幫以我同區區為首,

好無辜咁比人兇

痴漢幫以牙邱為首,

笑死...

返左屋企,

去左補習,

補完就返左屋企睇死神LA,

睇睇下佩叫我做技術人員,

笑死,

幫完佢,

上下論壇就打日記。