| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 17 日 星期四  |
| 3分神射手大賽...第二^^ |
分類: 未分類 |
今日早會,
學生會話舉辦3分神射手喎,
我叫人參加,
連葉世康都叫我玩,
上英文堂,
做聆聽,
yy宜家好好人,
唔發嬲,
DT堂,
做好個玩具LA,
整橋,
之後上音樂堂,
唱歌,
BIO又測驗,
測完眼訓,
係咁釣魚,
LUNCH諗住同區區睇波,
所以借左個波,
打左一陣,
開始個比賽LA,
王嘉輝打頭陣,
一球都唔入,
我見到就參加左,
有人墊底,
睇睇下,
d推波仔都有入波,
到我就入左5球,
shit差一球就同個兩個第一的平手,
d人拾波好慢,
嬴左葉世康,平左黃知遠...XDD
玩完發現,
佩同hebe都有睇我射,
好彩唔失禮姐,
上到去佩請我食雞翼thx,
上maths同中文,
都係on下on下咁上,
放學就做視聽,
做完同區區去左公園吹水,
話哂佢生日,
講句生日快樂先,
返到屋企就打cs,
好玩ger都,
重睇左兩集死神tim,
就係咁又一日la,
PS:區區生日快樂AGAIN
|
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| 無辜幫....痴漢幫.... |
分類: 未分類 |
今日返學,
日日都係咁悶死我la,
返到去上左禮堂,
做d問卷,
有一題係問,
你是否被人忽略,
依題good呀,
我當然答有la,
上到課室上maths,
玩數獨,
玩到落堂,
玩玩下比人屈,
超唔ger囉,
郭卓憎死你!!!
上英文堂,
new quiz,
唔識,
死緊,
之後去左MMLC做wepp-class,
做左成兩堂,
連個小息都比埋佢,
IH又小測,
應該合格的,
派返上次份卷,
34/35GOOD,
大進步,
LUNCH同左區區,浩,大頭,生哥,肥牛食,
好好傾,
上中文堂,
個個男仔比人罰都企哂起身,
要答到問題先有得坐,
我,浩,歐陽都好快咁坐低左,
歐陽就提議玩死企喺度果D,
係咁舉手,
MS又我地玩喎,
笑死,
放學同左晉B,浩,區區,歐陽去買雞翼,
買完同區區行左陣街,
同佢傾左d野,
無辜幫 痴漢幫,
3e的大幫派,
無辜幫以我同區區為首,
好無辜咁比人兇
痴漢幫以牙邱為首,
笑死...
返左屋企,
去左補習,
補完就返左屋企睇死神LA,
睇睇下佩叫我做技術人員,
笑死,
幫完佢,
上下論壇就打日記。 |
« | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | ... | 388 | »
|