| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 15 日 星期二  |
| 習慣左一個人 |
分類: 未分類 |
今日又係返學,
悶死,
返到去個P搞我個頭,
佢以為我整左野,
水黎姐唔洗咁呀...
早讀,
玩數獨,
上PE,
玩體操,
以為好難玩,
點知,
易到爆,
上PHY悶死,
冇人同我傾計,
CL又係玩數獨過日,
MATHS做數,
都唔係好難姐,
LUNCH自己搞掂,
習慣左一個人LA,
上VA上色LA,
超唔得囉,
放學同大姐姐,區區落KF,
返左屋企,
去補習,
去到訓教同搞GAG正,
返左屋企就睇死神,DEATH NOTE同謎...
好驚呀睇謎...
|
2007 年 5 月 14 日 星期一  |
| 死神BLEACH |
分類: 未分類 |
今日返學,
返到去講CS,
重話玩遊戲正,
早會CHEAK校服,
區區比人捉頭髮過長,
我同浩都冇事,
上到去早讀,
做腦圖,
上中文堂,
做語文匯要,
小息諗住同佩搵沙仔,
但係佢話聽日先ok啦,
返左去坐,
上英文堂,
老牛黎左睇堂,
ms重話做present,
抽左我出去,
超無奈,
好彩都ok姐,
第二個小息區區死左,
gameover,
比我地玩,
我就同大姐姐溫書,
bio小測shit,
未必合格,
maths玩數獨,
lunch喺學校食,
之後同羅文通打波,
轉左射法準左,
上到去上普通話做功課,
上IH睇木乃伊OK正呀,
放學同區區,大姐姐走,
去左買墨同幫歐陽搵書,
5點返屋企,
返到黎開電腦,
同左浩佢地玩左陣CS,
就食飯,
食完DOWN左出死神睇,
好正呀,
好想睇落去,
但係要熄機...
唉... |
« | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | ... | 388 | »
|