| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 13 日 星期日  |
| 比我見返三個畢左業的KCM師兄/姐 |
分類: 未分類 |
今日十點半起身,
拾好野就去公文,
做完同左媽媽去左食泰國野,
食完返左屋企,
打左陣機,
睇PM,
7點幾去左青衣食野,
媽媽佢地行街,
我負責等位,
等緊個時,
同到3個以前係KCM的人,
一個係女HEAD P,
一個好似叫袁嘉輝打乒乓波的,
另外一個唔知,
不過我識佢地,
佢地都唔識我LA,
冇法存在感太低...
由7點半等到9點,
辛苦我囉,
十點返到屋企,
澡涼之後打日記。
|
2007 年 5 月 12 日 星期六  |
| 新射法 |
分類: 未分類 |
今日9點半起身,
做公文,
一路做一路睇卡通片,
柯南同龍王傳說,
GOOD,
睇完開電腦,
上上下網,
浩ADD我,
叫我玩CS,
死人區區,
成日要同詹詹一組,
麻煩死,
發明左一招刀仔絕技,
玩到1點幾就冇玩,
繼續上網,
兒ADD我,
同佢傾左陣計,
5點睇PM睇完就去左打波,
練成新射法,
但係一比賽就...
唔得呀,
不過5打4半場好難玩...
打完去左吉之島食野,
返黎果時同雯傾左陣電話,
宜家打日記。 |
« | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | ... | 388 | »
|