今日返學,
要tsa,
又落微雨,
真係超微,
之後返到去,
見到歐陽佢地用手球打籃球,
9點就上課室,
個MS話由尾考起,
無奈囉,
第一次喺頭佢就咁考...
等到10點半先考得...
之後返左屋企,
買左個飯盒食,
一路食一路睇火影,
睇完就行LA,
一落到去,
嘉豪叫我去食野,
但係食左LU,
所以我就去體育館,
一去到見到河童,
之後D人就陸陸續續咁黎LA,
準備都打左好耐波,
比賽la,
出左我,肥釘,堅堅,嘉豪,ponpon同有PK霖,
我諗,
點解唔出河童呢,
之後比賽,
PK霖唔識D位,
第一局輸23:25,
第二局輸25:XX,
唉,
我真係唔明沙仔點諗的,
如果比河童開波,
一定會好GOOD,
算LA第4,
都好LA,
之後睇石天同慈德,
石天嬴左,
佢地開心到,
拋起個牙sir,
之後就返左屋企,
好彩有佩安慰我,
唔係就...
之後就打機,
打足成日。
|