| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
| 終於嬴左大隻佬啦!! |
分類: 未分類 |
今日係早讀,
同歐陽傾計,
之後上PE,
跑跑下,
有D痛,
但係冇理度,
照跑,
之後耍太極拳,
識哂LA,
GOOD,
PHY堂,
一入到去有人電話響,
點知個KAI SIR扮唔知,
冇人有事,
玩大調位,
同區區,歐陽,浩坐,
超GOOD,
之後上電腦,
冇心機聽佢講野,
上下網咁,
MATHS堂,
派卷,
65分得18分,
好廢的,
LUNCH同區區,賢仔,兒去左食野,
食完返左去睇波,
鈿鈿三分勾手,
6中3!!
超勁,
之後上VA,
聽佢講野,
聽完就落堂,
去左三水打波,
同大隻佬佢地打全場,
終於嬴左LA,
我入左幾球三分,
比左D壓力佢地,
有一D助攻同籃板,
叻仔,
之後就返左屋企,
去左補習,
補完,
返左屋企,
食飯,
食完就打日記LA。
|
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
| 有個...歸隊...有D無奈囉 |
分類: 未分類 |
今日返到去學校,
用左5分鐘食個杯麵,
之後去左早會,
講左一樣野就上得去,
用左1分鐘,
之後早讀,
同歐陽傾計,
上中文,
同兒傾計,
ms係咁望住我地,
小息去左食野,
英文堂,
聽佢講左一陣廢話,
就上左去507室,
胡美蓮教,
我覺得佢教得幾好,
good,
好過yy同宜家的,
小息去左傾計,
去到bio室,
佩唔記得鎖門,
叩我同佢去,
ok la,
之後聽佢講野,
決心以bio為主科,
要努力,
之後上maths,
冇聽佢講野,
同歐陽傾計,
lunch,
佩叫我同佢食,
但係約左班兄弟,
冇法la,
落左kf食,
之後上pth,
悶到死,
個ms都屈機的,
上完就上ih,
去左地理室,
一落到去就抽籤,
邊個去賣糖,
冇我份,
xd,
之後就分組,
要做IH報告,
同左佩,hebe,TT一組,
又唔洗做LA,
XD,
之後上堂,
好彩兒幫我抄野,
唔係就抄死我LA,
THX,
上完就去左練波,
今日PK霖歸隊,
唔係咁鍾意,
不過冇法LA,
為大局,
打到尾,
佢地叫左我坐低睇,
我就去左MIKO打波,
打打下佢個FD唔識做功課,
我去左幫佢,
幫完又同佢打,
之後就走LA,
返左屋企,
睇火影,
睇電視,
又一日。 |
« | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | 309 | 310 | 311 | 312 | ... | 388 | »
|