今日一早要返咩屎同普通話班,約左留言7:15係屯門站等,跟住一齊返普通話,又遲到
,之後上堂,我完全唔聽書,但係我諗都有進步
,跟住又要上咩屎班,同留言出左學校行左一陣先至返(唔想上),今次唔同左老師,平時係阿sir,今次係miss,所以比留言坐係度,我地係咁串miss,佢就係咁笑,之後仲玩iq題,好開心,咁就過左一個上早

上完諗住同留言返屋企,點知波子打黎,問我係邊(我諗住佢約我踢波),但係(佢)約我食晏,我都想去
,咁就去左啟豐等波子同(佢),行左一陣又食左一串魚egg,就落返去,一落去波子就打黎,佢話到左,咁就收線,之後(佢)打黎,又係話到左,之後一齊去左麥當勞食野,我冇叫野食,因為我完全唔肚餓,睇住波子同(佢)重有區x明食,睇到有d悶,同留言出左去踢波,個死留言,踢左一陣,佢就將個波踢左落個阿婆度,個阿婆重要話我唔話佢,搞到d人望住我
,好快咁番麥當勞......食完就番屋企
係屋企同(佢)傾左一陣電話,就收左線,再係msn傾多陣....之後我出左街買鞋,因為星期一冇鞋著番學校(睇吓尋日就知),買完食埋壽司先番屋企∼好好味
,返到屋企睇電視,就訓
|