今日落好大雨呀,不過我都係咁早到佢留下等佢,我地e排好似冇咩野講冇,次次都係得我講咁(我覺得),就係咁,好快就返到學校,要溫書呀,一陣小測呀!!!中史.普通話.英文,我死喇
咁好悶咁過左3堂,就小息,今日冇比人玩喇!!但係冇同佢講野∼∼∼
小息之後訓左2堂英文,又lunch,今日落雨,所以上左一樓玩,佢坐左係window位,我地企左係出面,但係都冇咩野講,咁就過左個lunch.....
返到屋企,見到佢on,但係又係我講話題,佢就答2句...好悶咁!!!好憎呀!!都唔似之前咁,咩都講一餐,跟住佢同唔到我返學,好d唔開心,算∼!!!
今日唔開心,唔想打∼88
|