星期3去左黃大仙練波
之後玩射罰球做掌上壓....
oh!yea...做左成2百下=.=
上次個youtube連結有冇人睇過呢@@?
真係好型
冰皮月餅會唔會出鼻涕味呢._."
聽日就係正式返學上堂既時候啦
雖然係夏令而時間又縮短
不過第1日返就有pe啦...正!!
升左中4 話就話高中...但係個心都未準備
時間快左咁多既~.~
貼小提琴 violin dude:http://hk.youtube.com/watch?v=kIMnXyr1kf8
好正嫁!!!