by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2763
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


復活節..番學校.......- - 分類: 未分類

今日要番學..

去到學校..

唔洗遲到..

<不過遲到都唔係大問題ge..>

週會..

突然落雨..

好正..

好想落大d..

上到禮堂..

悶悶地..

之後聽個個文錦棠講野..

幾好笑..

之後要番上班..

無聊..

又要答問題..

我地個組冇答..

要留低..

勁pk..

我梗係唔留la..

又要留堂..

無奈..- -

因為之前遲到..

抄野..

抄完走lu..

落雨..

出去玩..

超正..

之後買左M記番屋企食..

好好味..-v-

 

2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


不知不覺又到4月la... 分類: 未分類

原來咁快又到4月la..

姐係話..

又到出量la..-v-

yeah..

之後番多日又放假la..

好yeah..

今日好開心..

番完教會就食M記..

之後留左好耐..

6點..- -

番到屋企留下..

竟然比我見到呀邊個邊個...

救命..- -

番到黎好支力..

咁之後我地就出大家樂食晚餐..

又去買左雪條..

-v-

好味..ka

2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


哇哇哇哇哇... 分類: 未分類

哇哇哇..

今日終於考完試la..

正...

之前有好多日都冇打日記真係sor.....- -

今日朝早醒左..

搞掂曬所有野..

就同呀儀番學lu///

番到學校...

又要考試...

真係好煩

仲要係林純1睇..

唉..

但係最慘..

都係要考中史..

其實都係遇左唔合格ge..

所以做個陣..

都係留咁寫abcd...

點知差唔多唔洗3個字就做曬..

睇錶個陣都客自已...

-v-

之就訓左係度/...

勁悶...

點知又同琴日1樣....

肚痛...- -

救命...

但都係係度訓...

冇理到..- -

繼續..繼續..

訓"

之後見到個錶差唔多塔9..

睇下林純1講唔講仲有15分鐘..

因為真係無聊得太勁la...- -

之後真係講..

咁我都係諗住做得幾多份卷就做多d..

咁就起左身...

打左喊路..

就繼續做..

做多左.........

2題...........

-v-

都好過冇

之後又打個喊路..

訓番..-v-zzz

幾好..

不我e科有20幾30幾都好好嫁la...- -

<對我黎講>

ka

仲有呀....

希望你唔好咁唔開心la...

仲有我地...-v-"