| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
| 復活節..番學校.......- - |
分類: 未分類 |
今日要番學..
去到學校..
唔洗遲到..
<不過遲到都唔係大問題ge..>
週會..
突然落雨..
好正..
好想落大d..
上到禮堂..
悶悶地..
之後聽個個文錦棠講野..
幾好笑..
之後要番上班..
無聊..
又要答問題..
我地個組冇答..
要留低..
勁pk..
我梗係唔留la..
又要留堂..
無奈..- -
因為之前遲到..
抄野..
抄完走lu..
落雨..
出去玩..
超正..
之後買左M記番屋企食..
好好味..-v-
|
2007 年 4 月 1 日 星期日  |
| 不知不覺又到4月la... |
分類: 未分類 |
原來咁快又到4月la..
姐係話..
又到出量la..-v-
yeah..
之後番多日又放假la..
好yeah..
今日好開心..
番完教會就食M記..
之後留左好耐..
6點..- -
番到屋企留下..
竟然比我見到呀邊個邊個...
救命..- -
番到黎好支力..
咁之後我地就出大家樂食晚餐..
又去買左雪條..
-v-
好味..ka |
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
| 哇哇哇哇哇... |
分類: 未分類 |
哇哇哇..
今日終於考完試la..
正...
之前有好多日都冇打日記真係sor.....- -
今日朝早醒左..
搞掂曬所有野..
就同呀儀番學lu///
番到學校...
又要考試...
真係好煩
仲要係林純1睇..
唉..
但係最慘..
都係要考中史..
其實都係遇左唔合格ge..
所以做個陣..
都係留咁寫abcd...
點知差唔多唔洗3個字就做曬..
睇錶個陣都客自已...
-v-
之就訓左係度/...
勁悶...
點知又同琴日1樣....
肚痛...- -
救命...
但都係係度訓...
冇理到..- -
繼續..繼續..
訓"
之後見到個錶差唔多塔9..
睇下林純1講唔講仲有15分鐘..
因為真係無聊得太勁la...- -
之後真係講..
咁我都係諗住做得幾多份卷就做多d..
咁就起左身...
打左喊路..
就繼續做..
做多左.........
2題...........
-v-
都好過冇
之後又打個喊路..
訓番..-v-zzz
幾好..
不我e科有20幾30幾都好好嫁la...- -
<對我黎講>
ka
仲有呀....
希望你唔好咁唔開心la...
仲有我地...-v-" |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 49 | »
|