話咁快中一又過去了..
真發覺有好多野都係失去左先識得珍惜..真係好想番番中一仁斑..
不過要過去的都該過去..要識得知足..."?!
回想番係暑假裡真係過得好無聊..取左番同工訓練之外左沒其他了..
可以話係我12/13年裡過得最冇意義既一個假期..
黎到二仁班既六號"才發覺好多野"
友誼..可能係比你想象之中既簡單..但其實..可能會有幾複習.就有幾複習..
最熟悉既朋友變成最陌生..而最陌生既人就變成遺有跟你做朋友既人/.
發覺有時..可能自已一個還會比較好呢 一個人還會比較輕鬆
太其怪了吧..!!??
發覺...................
以為自已做得到既..卻做唔到 以為自已唔會變成咁..卻變成一個咁既野"
以為.....................................................................................................
本來我想:在這個中二無聊地聽下書..玩一玩..睡一睡...這樣慢慢地過便算..是每一天都會這樣想吧"
我真是有些想__每天只等萬放學..去玩.....?!放學..去玩..放學..去玩...放學..去玩...???!!!
隋你點諗.
其實講真..我每日起身..唔知點解總覺得今日就係放假咁..":D
番到學校..總會有好多不同的話題..!@#$%(@#$%^&*(????
哈:D就係咩都講一餐..
總之..............................
雖然係學校成日唔上堂..玩下人..比人玩下- -
但我都希望e個中二可以好好咁過..
"堅持到底"
原來諗下諗下..我打e篇日記都打左咁耐..<--唔係因為打字慢啊\口/
聽日飲茶傾.-v-"
|