by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2755
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


又是很久沒寫日記了.. 分類: 未分類

話咁快中一又過去了..

真發覺有好多野都係失去左先識得珍惜..真係好想番番中一仁斑..

不過要過去的都該過去..要識得知足..."?!

回想番係暑假裡真係過得好無聊..取左番同工訓練之外左沒其他了..

可以話係我12/13年裡過得最冇意義既一個假期..

黎到二仁班既六號"才發覺好多野"

友誼..可能係比你想象之中既簡單..但其實..可能會有幾複習.就有幾複習..

最熟悉既朋友變成最陌生..而最陌生既人就變成遺有跟你做朋友既人/.

發覺有時..可能自已一個還會比較好呢 一個人還會比較輕鬆

太其怪了吧..!!??

發覺...................

以為自已做得到既..卻做唔到    以為自已唔會變成咁..卻變成一個咁既野"

以為.....................................................................................................

 

本來我想:在這個中二無聊地聽下書..玩一玩..睡一睡...這樣慢慢地過便算..是每一天都會這樣想吧"

我真是有些想__每天只等萬放學..去玩.....?!放學..去玩..放學..去玩...放學..去玩...???!!!

隋你點諗.

其實講真..我每日起身..唔知點解總覺得今日就係放假咁..":D

番到學校..總會有好多不同的話題..!@#$%(@#$%^&*(????

哈:D就係咩都講一餐..

總之..............................

雖然係學校成日唔上堂..玩下人..比人玩下- -

但我都希望e個中二可以好好咁過..

"堅持到底"

原來諗下諗下..我打e篇日記都打左咁耐..<--唔係因為打字慢啊\口/

聽日飲茶傾.-v-"

2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


7.7.07 分類: 未分類

今日就係07年既7月7日喇..今日8點幾起身..去沙灘.BBQ

去座車..好耐..- -仲好dun-口-不過冇事..- -

去到放低曬d野..真係好大袋野- -"最多就係野食"-v-

之後係到唱歌-0- 唱完就係到玩遊戲..出到去d沙超熱隻腳都就熟咁- -"

我地就上去燒野食..唔係燒好多..不過麵包好好味-v-

玩完..我地就去換3..著住件泳衣真係好熱- -曬到啊媽都唔認得- -||

之後我地就落去游水lu-v-YA"又係度傾計..之後好多人都落就黎lu..

係到玩..打黎打去..ha"又法現死魚-○-又見到栗米- -係到整估人-v-

玩左好耐..ha""

我地又上番去食野..-v-骨骨骨"好正-v-+

5點幾6點開始汁野..我地就去換3..洗頭"

搞掂曬..就準備行lu..去到1間既店到..我.清心.翠怡去買雪條食..

但我同清心都冇散子"叫翠怡幫我地比埋..搞掂..

我地1路行1路食..話唔該曬啊..咁但翠怡話:

下-0-?!我只係比左4蚊ja喎-0-.......

下-口-!!我同清心o嘴-0-""都唔知點好- -搞笑

之後我地到車站..座車..我同清心都冇訓..但翠怡就訓得好林- -

今次番去就好似好快咁..去就好耐..番就咁快-0-

番到去屋企..玩電腦-v-

今日就係咁好玩-v-

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


全日在家中....... 分類: 未分類

今日起身..- -zzzz又冇曬人.."唔知點解好雲- -zzz唔理喇..- -

開電腦先..+V+DOWN"飛落海"d野睇..好中意炎亞綸啊..>V<

DOWN左好多$v$..睇睇睇...睇睇睇..好正-V-之後見到枱面有野食..睇下先...""

係米粉-0-冇乜胃口..食左好少..好想嘔-口-"

之後又繼續睇..睇左好多啊真係..-V-都諗唔到有咩好DOWN黎睇..

係暑假都D野做麻..-.-介紹下哩.."?!