堅持堅持啊!- -打日記!?
今朝遲左好多起身..- -zzz眼訓死啦- -朝早起身又唔見我"親愛"既家姐-0-
落到儀屋企樓下..見到對面側邊個度落雨..可能1陣會大lu -口-"
但係好攪野..曬住落雨?!真其怪
儀終於落黎..1路行..1路行..行到去東會城個個門口見到好多人係度..
我諗大多數都係等停雨吧..之後又見到梁書姮&詹詹.."
咪1齊..係度傾..遲到定淋雨..?!其實如果E+淋雨番既話..都唔會遲到.."
我...?!當然係投票淋雨吧..-V-"這神聖的一票~-V-"KA
最後..真係決定淋雨番學喔.....-口-"GOOD I D呀"++
之後..1...2....3.....哇..跑啊....跑啊跑...成個身都淋曬啦....早就邊成"落湯雞啦又- -"
終於跑到番學校..唔好話比我聽遲到.."唔係激死我啦!- -
好彩..冇遲到..真好呢..."真好玩啦- -"番到去去次所先..
整整個人先- -濕曬啦..- -我地都冇乜整儀同詹詹就係度吹頭-0-
我都懶得吹吧-口-"上到去又去次所- -算"
我同啊"姮姐"出去睇風景- -就係竟然E+冇落雨啊!!
激死- -玩我地咩- -"不過其實真係幾好玩- -"個人認為__
1齊番番課室/..派卷喇..- -英文...我合格啊...TvT好開心啊..只係作文唔合格..- -不過算啦..
之後到中文..唔合格啊- -嗚..我最差"文言文"啦- -救命..唉
最尾..我地落去禮堂睇咩咩音樂x..之後又睇電視..講校長既..
3個仔女都冇左- -佢老婆真係慘- -1定痛死佢啦- -
放學..同何雯.容曉兒去M記食野..
超好笑..係度d人-0-笑死我喇..-v-ka
番到屋企當然開電腦喇..-v-換換愛冇得睇住..所以就睇終極一班lu.."
正 |