by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


都算沖實++ 分類: 未分類

今日日7月2號--放假...-V-開心..

但係要去啊爺到..去到啊爸同家姐去泊車..- -我同啊媽就去酒樓到搵位先..

不過原來啊麻1早就去左搵位..等緊我地.."

啊爺都黎埋..不過我地同啊麻座左唔係耐..佢就走LU..

做乜?!係去打麻雀啊..-0-所以就走左LA..

咁我地就叫野食..食到好飽啊..-V-之後啊爸又開車戴我地去啊爺屋企..

去到..聽左好多佢既經歷..- -講到佢既時代..- -好幾耐下..-0-

傾完之後我地就走LU..好攰- -ZZ就訓左喇..- -ZZZZZZZZZZZZ之後我同家姐番屋企先..

啊爸啊媽就去食野.."我同家姐係屋企OK嫁喇..-V-"有時間玩電腦麻-V-"

到左夜晚..契麻黎食飯..++都OK..- -OK既意思係乜- -"

就係咁就過左1日LU..

2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


今日對我黎講.."算幾好-v- 分類: 未分類

琴日冇打日記啊..- -嗚 好似係因為眼訓得ja訓左..zzz- -

我都估到今日會咁嫁啦\口/成日都係咁..番學又咁眼訓..放假又咁早醒- -仲要咁精神.."- -

咩世界啊.....-口-""咁冇計..咁早起身都冇辦法..咪繼續煲劇囉..- -

睇到10點幾倒..整左個麵食..好好味..$V$之後繼續..]

又睇換換愛..又睇終極一班..又睇..睇番惡魔在身邊..- -冇計..冇野做係咁..- -

1野就睇到6點幾左右..- -開心既時間真係過得特別快..- -

今日就係咁過..但係都好正..用左成日電腦..真開心呢...-v-ha

所以今日都係冇出過街..成日都"牛"係屋企..雖然只係自已係屋企..

不過..都有電腦倍我..-0-

^
 | sor- -因為今日冇乜特別..所以就打左咁少-3-希望唔好嫁意"++

2007 年 6 月 27 日  星期三   雨天


堅持堅持!!\/ 分類: 未分類

堅持堅持啊!- -打日記!?

今朝遲左好多起身..- -zzz眼訓死啦- -朝早起身又唔見我"親愛"既家姐-0-

落到儀屋企樓下..見到對面側邊個度落雨..可能1陣會大lu -口-"

但係好攪野..曬住落雨?!真其怪

儀終於落黎..1路行..1路行..行到去東會城個個門口見到好多人係度..

我諗大多數都係等停雨吧..之後又見到梁書姮&詹詹.."

咪1齊..係度傾..遲到定淋雨..?!其實如果E+淋雨番既話..都唔會遲到.."

我...?!當然係投票淋雨吧..-V-"這神聖的一票~-V-"KA

最後..真係決定淋雨番學喔.....-口-"GOOD I D呀"++

之後..1...2....3.....哇..跑啊....跑啊跑...成個身都淋曬啦....早就邊成"落湯雞啦又- -"

終於跑到番學校..唔好話比我聽遲到.."唔係激死我啦!- -

好彩..冇遲到..真好呢..."真好玩啦- -"番到去去次所先..

整整個人先- -濕曬啦..- -我地都冇乜整儀同詹詹就係度吹頭-0-

我都懶得吹吧-口-"上到去又去次所- -算"

我同啊"姮姐"出去睇風景- -就係竟然E+冇落雨啊!!

激死- -玩我地咩- -"不過其實真係幾好玩- -"個人認為__

1齊番番課室/..派卷喇..- -英文...我合格啊...TvT好開心啊..只係作文唔合格..- -不過算啦..

之後到中文..唔合格啊- -嗚..我最差"文言文"啦- -救命..唉

最尾..我地落去禮堂睇咩咩音樂x..之後又睇電視..講校長既..

3個仔女都冇左- -佢老婆真係慘- -1定痛死佢啦- -

放學..同何雯.容曉兒去M記食野..

超好笑..係度d人-0-笑死我喇..-v-ka

番到屋企當然開電腦喇..-v-換換愛冇得睇住..所以就睇終極一班lu.."