清心米奇-v- 翠怡米奇-v-
估下係邊個 'v'?? 「藝術作品」-.-
真係扮恐怖都似-.- 個po屎真型-口- 哈
2姊妹合照..-v-嘻 「大」合照.....
讚讚好攪笑啊-v- 我美味的甜品-v-
好開心啊..好多唔同既回憶啊..真係-v-
希望每日都可以咁開心啦...
今朝好早就去食早餐..去M記買番教會食..
番完教會..我地就織卡去買午餐..但買下買下..
曉彤打黎..話今日要去開會..我聽到..先醒起..
所以ヌ織卡番番教會.開會.........- -zzz
終於開完了..之後我就番屋企令$$..
就再上去xxx屋企.."佢地"係度唱K..-口-""
SHE.SHE.SHE.SHE.SHE.同SHE.- -""""
姐係e十- -佢地仲唱緊..- -我就打日記- -
應話..係唔打日記都唔知做咩好- -..
食芝士蛋糕先...-v-
在24號..學校開party..我隻jelly..
25號.中秋節.我班fd落左去草地玩..
今日朝早同朋友去左全灣..去唱K..開下開心..
之後去左影貼紙相..影左3部..-v-正
之後一路行..一路行.............
開心-v-
````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
每人都會有自已不同的夢想..我也有.
"夢想"..是不是真的只是夢?!