今日朝早見到呀儀...就走lu...
又係度估會唔會遲到..番到去...冇遲到..而且唔洗排除..正-v-
不過呀儀要停課..."因為個林純1囉..\./
到早讀..睇書..."其實個本係之前睇完/..- -費日令本厚既番黎..-v-
之後睇左幾耐下..又想繼續睇..所以係社會堂差唔多成堂係度睇書..-v-
太悶la..- -我都知我自已衰..- -但係真係太悶- -
次次呀sir開個"拋哇幫"出黎都話開新課提- -但其實都係個個話提- -
小息..我就同何雯係度玩..好到好激..ka..好好笑-v-
英文堂..有個唔知咩mr.唔知乜入左黎..好搞野- -
仲話唔知幾時要咩錄我地讀詩- -搞乜- -?
我同何雯.梁書姮係度傳紙仔..
我拋去何雯到..比呀sir見到..比佢話我要今日留堂..
死- -之後我同呀sir講比番d野佢炸- -而且今日要幫老師手<真的-v->
之後呀sir話唔好再咁..放過我-v-好才呀sir比次機會..-v-多謝
小息- -好似又係度玩..
食飯個時..詹詹同我講bb話好似號6愛聚會..去唱k..
嚇親..-v-咁咪超正..-v-yeah 6愛又黎la..-v-正- -
食完..我同何雯落左去睇呀儀..見到佢..佢好似悶..>_<
之後上番去..又開戰la..我同何雯令左書係度打黎打去..
搞到好鬼痛- -又玩猜包剪dup輸左打手..紅曬- -
唔知點解我唔識打人咁- -救命
打到勁激-0-ka
科學..落左去..係度傾計..點知我地見到呀邊個邊個電呀SIR..........-0- o曬嘴----- -----
好嘔心aaaaa-0-之後我同何雯係度作故仔..勁好笑..ka
遇作遇嘔心....ka...之後我地做埋出黎..ka諗起都想笑..-v-
到音樂堂..肥菜落帶左我地落去..之後佢無lala叫我去次所叫番"佢"出黎
我都唔知佢話邊個..佢就叫我去次所la..佢又話我知...- -救命..我鬼知咩- -
我開次所門..都冇人..- -咁我咪問肥菜囉..佢話許婷"..
喂...佢唔係我地個班喎..."我講
之後佢又問咁佢做咩頭先跟住我地班後面..."我咪話..我點知a..- -"
咁佢就叫番我入去- - 玩野咩- -你咁想知你自已入去搵佢咪知囉-v-ke
不過你都入唔到a..- -而且你入去佢都唔係到la..-0-keke 同埋都唔知你夠唔夠位入..ka-v-
上堂係都聽歌..幾正..有時可以訓下&傾計..-v-
之後xxx叫我..話比番枝筆我..點知係爛左既....
搞錯- -我已後都唔借筆比你囉,..頂你個肺- -次次借比你都整爛..
上番課室..讀留堂名單- -有我..因為琴日遲到...
落到去..先醒起今日係要幫miss鄭"- -算la..- -點知又唔記得帶手冊..- -
不過好好..因為今日好快放人-v-好才唔洗我留耐d..-v-
之後就同呀儀番屋企lu..... |