by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2757
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天


緊張..緊張.0. 分類: 未分類

今日本來諗住朝早同呀儀睇10分愛既...-v-

但係我地都冇打比大家...可能係因為驚噪醒對方掛..-0-

因為我1.半要番教會同xo.呀蚊練歌..所以最尾都係冇去睇戲..-^-

咁我就有多d用電腦既時間..不過電腦都冇野玩..只好叫家姐比我玩勁舞-0-

但係叫佢又唔比- -遇左- -慘  再叫佢..佢終於比我玩左1陣- -都好好la..-v-

到左塔3..家姐話約左xo塔3..叫我1齊..咁我咪是但囉..差小小姐..

落下等左1陣..就練歌la..有1首唔識...- -

練緊..唱得好細聲- -唉

之後開始lu..玩遊戲..真係"好好"玩-0-同清心諗既野1樣-v-"

玩完..到唱歌- -出去唱..都ok la..-0-點知最尾個首冇唱..個首就係我唔識個首.. 好才-v-

之後聽個個人講野.,.我覺得佢地真係好勁a..去左印度5年..好似比人蝦左5年咁..

又要帶埋2個仔去..個到仲要咁熱..成49度..1日都唔知要沖幾多次涼- -

真係好更a..-v-ka

之後又要a組..又練歌..仲話下次有活動a..>w<yeah有野玩-v-

番到屋企..見到呀爸買左部lookbook.."-0-比呀媽喎

佢買番黎都會比我地用嫁la..-v-ke

2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


開心與唔開心之間__ 分類: 未分類

今日諗住遲到..但係因為我唔記得帶手冊..所以都係快d趕番學校..- -

之後排隊..好鬼悶..- -上到課室..因為我要帶番D報紙番屋企..

所以我就張D報紙放番落個袋到...開個袋....竟然見到原來我有帶手冊- -頂

早之就唔洗咁趕la- -車   激死- -

到第1堂..本來中史ge..但係轉左自修..幾正   好彩冇中史書-v-"

中文堂..想死咁..- -叫人出黎讀野- -都估到會叫到我- -  不過我係讀"我的珍藏"

都唔知自已讀緊乜...- -個林純1又係度話咩賜個"勉死金牌"比我- -收la- -"

數學..跟本唔明+同何雯係度玩-v-kaka  

食飯..有d人落去貧富言""唔係多人..- -

我同左呀儀座..係度傾計...

之後無lala林純1係度又講d道理...全部人都好靜..

其實唔係聽佢講野.....<我諗>

其實全部人都只係掛住食..唔得閒聽佢9up..-v-   其實我真係大聲同佢講..ka

到英文堂..又係玩.. 係度學個外國佬-v-好好笑

又係度傾出街d野..又係度玩-0-

之後又要咩錄我地..係到讀個首詩- -

讀左勁多次- -係人都由唔識都變識laa......- -讀咁多次- -

佢竟然話呀姮+呀儀係垃圾.....搞錯a..- -仲好似話佢識聽中文同d粗口- -唔係化

之後本來係週會..但係班主任堂..派成績表....

aaaa.......My god..........- -救命- -衰到呀媽都唔認得- -之後又低度玩..

到放學..呀sir上左黎收po隻..好彩交左-v-

走得..yeah..我同呀儀放左學就番屋企lu..

我到左6點半倒..番左教會..練野- -

行去塔升降機"前見到fanny..咁岩ge..- -

塔緊望落去..見到周頌晞..- -係度打波..之後佢都見到我..-v-好笑

係教會練完之後就去左買M記買野食..之後就落左去taste搵呀爸..

買左幾多野- -番到屋企..繼續食我食緊geM記..-v-好味..

你想唔想食-v-?

 

 

 

 

 

 

2007 年 4 月 26 日  星期四   晴天


好好玩..-v- 分類: 未分類

今日朝早見到呀儀...就走lu...

又係度估會唔會遲到..番到去...冇遲到..而且唔洗排除..正-v-

不過呀儀要停課..."因為個林純1囉..\./

到早讀..睇書..."其實個本係之前睇完/..- -費日令本厚既番黎..-v-

之後睇左幾耐下..又想繼續睇..所以係社會堂差唔多成堂係度睇書..-v-

太悶la..- -我都知我自已衰..- -但係真係太悶- -

次次呀sir開個"拋哇幫"出黎都話開新課提- -但其實都係個個話提- -

小息..我就同何雯係度玩..好到好激..ka..好好笑-v-

英文堂..有個唔知咩mr.唔知乜入左黎..好搞野- -

仲話唔知幾時要咩錄我地讀詩- -搞乜- -?

我同何雯.梁書姮係度傳紙仔..

我拋去何雯到..比呀sir見到..比佢話我要今日留堂..

死- -之後我同呀sir講比番d野佢炸- -而且今日要幫老師手<真的-v->

之後呀sir話唔好再咁..放過我-v-好才呀sir比次機會..-v-多謝

小息- -好似又係度玩..

食飯個時..詹詹同我講bb話好似號6愛聚會..去唱k..

嚇親..-v-咁咪超正..-v-yeah 6愛又黎la..-v-正- -

食完..我同何雯落左去睇呀儀..見到佢..佢好似悶..>_<

之後上番去..又開戰la..我同何雯令左書係度打黎打去..

搞到好鬼痛- -又玩猜包剪dup輸左打手..紅曬- -

唔知點解我唔識打人咁- -救命

打到勁激-0-ka

科學..落左去..係度傾計..點知我地見到呀邊個邊個電呀SIR..........-0-   o曬嘴----- -----

好嘔心aaaaa-0-之後我同何雯係度作故仔..勁好笑..ka

遇作遇嘔心....ka...之後我地做埋出黎..ka諗起都想笑..-v-

到音樂堂..肥菜落帶左我地落去..之後佢無lala叫我去次所叫番"佢"出黎

我都唔知佢話邊個..佢就叫我去次所la..佢又話我知...- -救命..我鬼知咩- -

我開次所門..都冇人..- -咁我咪問肥菜囉..佢話許婷"..

喂...佢唔係我地個班喎..."我講

之後佢又問咁佢做咩頭先跟住我地班後面..."我咪話..我點知a..- -"

咁佢就叫番我入去- -        玩野咩- -你咁想知你自已入去搵佢咪知囉-v-ke

不過你都入唔到a..- -而且你入去佢都唔係到la..-0-keke      同埋都唔知你夠唔夠位入..ka-v-

上堂係都聽歌..幾正..有時可以訓下&傾計..-v-

之後xxx叫我..話比番枝筆我..點知係爛左既....

搞錯- -我已後都唔借筆比你囉,..頂你個肺- -次次借比你都整爛..

上番課室..讀留堂名單- -有我..因為琴日遲到...

落到去..先醒起今日係要幫miss鄭"- -算la..- -點知又唔記得帶手冊..- -

不過好好..因為今日好快放人-v-好才唔洗我留耐d..-v-

之後就同呀儀番屋企lu.....