by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 1
累積人氣: 2754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 8 日  星期五   晴天


唔想.... 分類: 未分類

唔知點解e+唔係好想打日記- -真係好懶.."

因為成日掛住玩勁舞..唔想打掛..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今朝落到去..好怪..唔知點解會咁..]]係我既關係?可能又係我吧..可能..甚麼都關我事"+我錯

終於番到學校..落雨...\\上中史堂個陣都好大雨..不過都有講下笑..]]

講考試既野..不過..我諗我中史都唔會好得去邊..唔好個位數字就得la..- -

最後一堂既中史..最後係中一抄既中史筆記..__都過得好開心__.."

到小息..因為冇得吸收維他名D..所以就出左去吸收水份la..*"

諗左好多點解.."諗左好多原因..全部都係_________________________________"]]

之後係度同何雯係度玩d雨水-0-搞到隻手好濕..-v-ha``}

到中文堂..冇聽書- -2堂係度睇書..正..睇左好多..--v--不過我又唔係完全冇聽ge...都有聽下+v+

又到小息..我都係繼續睇書..+}.................

到數學..我都係一樣..唔想聽書- -我唔係唔鐘意呀sir..而係我唔鐘意數學..-^-"+]

上完堂..要做1張紙..係問個d咩覺得個老師點呀..個d..

我比左好多A so sir..-v-  但係對數學有興趣個提...當然係ddddd la.= =跟本冇興趣= =0.000000000000000001都冇- -

終於到左食飯..今日唔知點解食左好少- -冇乜心機食+0+]]

之後到左我要受死刑既時候la-0-my god!!- -落到去..+{.

睇愛班表演先..佢地唱3首歌-0-我地只係唱一首- -+

佢地表演完..到我地la..= =唱個陣..真係好想死- -其實係有d扮口形..ha- ->,+

有好多男仔一係跟唔上..一係唱快左- -ka"

終於唱完- -救命=0=之後到德玩表演..cici彈琴..溫sir彈結他-0-

睇左陣..我同何雯就去左買野食..+v+我食豆腐花..佢買朱古力豆食..

之後佢拋去我個口到..中左-v-ha..之後我食食下豆腐花佢拋左粒朱古力豆落黎\\-0-//

我個豆腐花牙~~~~~~~~~~~~~-0-好彩唔係仲有好多++"

上到差唔多就上英文堂lu..miss鄭黎- -

上完堂..miss比d相我地睇..好好笑..ka

之後週會..要數學小測呀救命- -冇做 - -ddddddddd都唔係好識- -唉

終於放學..走得la..都係咁..- -唔掂

不過...你係咪好想知我今日打番日記呢- -就係因為......

唔知點解玩唔到勁靠=0=唉

2007 年 5 月 21 日  星期一   雨天


都好好-v- 感動 分類: 未分類

今朝好遲先起身..所以遲左打比呀儀...sor

落到去就1齊行lu..係度傾勁舞..ka好笑"

番到去..聽校長講野..以為好悶//不過都唔算ge..<好過之前咁話la>ke"

上到去1陣..早讀.."之後就到我最中意"既PE堂Lu..Ya-v-

落到去話要考完試先可以去打波..唔緊要la..-0-

老師做"是範"點知叫左我出去..救命..唔好掛.."

好無奈..拋波比老師..-0-"  真係忍唔住想拋個波落老師塊面到"..KA講笑""

考完試..終於可以去打波lu..正"我真係好耐冇打過排球.."

我,何雯,呀儀係度打..好好笑..不過唔知係咪太耐未打過..所以攪到隻手紅曬..-0-慘"

呀儀又係咁叫人黎同佢打齊打..但係冇乜識打-0-

而且我又中頭獎=0=  打打下打到勁高..咁望上去/..見到勁勁勁多青"停"..好恐怖.."諗起都起雞x-0-

打打下話鬥自已打得最多下..咁打囉..何雯最多..40幾.."勁.我第二..31下..呀儀第3..14下////<好似>

之後岩岩好打鐘..還排球..之後就去左買野飲..正~~--v--

中文堂好靜..老師以為我地做咩咁乖..但其實只係我地好多人支力"得仔..訓曬-v-zz

但係唔知點解好精神..-0-聽左小小..就度玩..-v-ke但係要作文..唉= =400字

科學堂又上左去科學室..計時個d啦又..都好過冇野做既...

之後終於食飯lu..好野..!!-v-有豆腐食..-0-仲有勁多羅白- -救命..-0-

到小息..我同何雯玩猜..輸左個個就1字馬個個呢..++

之後就愈黎愈多人玩=0=仲有....謝祥婷好好笑..kakaka我同何雯都係度傻笑..ke

英文堂我見到郭靜x有野食-v-問佢令..he佢叫我估岩先可以比我..估岩左..ya  全靠你..ka-v-

香口交..食左好耐..冇曬味..算la..有野趙下都好...

到社會..唔知點解社會堂好似好快完咁...咁到數學堂..係度講上堂個好多張鬥快做個張..

我地有朱古力食.,.好YeAh..多謝so sir..-v-之後我同何雯唔知點解又係度改so sir花名..ka好笑

成日係度笑..攪到比so sir鬧..-0-走之前..so sir又同我地講左1句咩"比同1塊石頭整到2次係1個「似肉」"

咁我抄低佢la..但係唔識寫「似肉」..諗住問so sir..但係岩岩走左..

咁林純1番黎..問佢..佢又唔講..問同學又唔識-0-唉..

點知原來問林純1個陣..比佢見到我食野..-0-死  佢叫我放學留低..唉

又唔知同我講d咩現論=0=唉..之後miss鄭話走得..

咁我就織卡親住林純1睇唔到走la...........成功!!-v-ha

點知落雨..又冇帶姐..所以就買野食搵野做下la..-v-落雨真係好..haha

之後諗住去秀德..點知真係..過到去話問老師借姐喎....但係個個老師都唔得閒..- -

所以都係走la..何雯佢地3個係個度座車走= =我叫梁小惠留低倍我行..佢真係留低=0=

去到M記..佢請我食野a....>w<好野..好正-v-<d野食>ka

之後佢又同我去我留下座車走lu..番到屋企我又繼續玩勁舞lu..-v-

2007 年 5 月 20 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: