今朝好遲先起身..所以遲左打比呀儀...sor
落到去就1齊行lu..係度傾勁舞..ka好笑"
番到去..聽校長講野..以為好悶//不過都唔算ge..<好過之前咁話la>ke"
上到去1陣..早讀.."之後就到我最中意"既PE堂Lu..Ya-v-
落到去話要考完試先可以去打波..唔緊要la..-0-
老師做"是範"點知叫左我出去..救命..唔好掛.."
好無奈..拋波比老師..-0-" 真係忍唔住想拋個波落老師塊面到"..KA講笑""
考完試..終於可以去打波lu..正"我真係好耐冇打過排球.."
我,何雯,呀儀係度打..好好笑..不過唔知係咪太耐未打過..所以攪到隻手紅曬..-0-慘"
呀儀又係咁叫人黎同佢打齊打..但係冇乜識打-0-
而且我又中頭獎=0= 打打下打到勁高..咁望上去/..見到勁勁勁多青"停"..好恐怖.."諗起都起雞x-0-
打打下話鬥自已打得最多下..咁打囉..何雯最多..40幾.."勁.我第二..31下..呀儀第3..14下////<好似>
之後岩岩好打鐘..還排球..之後就去左買野飲..正~~--v--
中文堂好靜..老師以為我地做咩咁乖..但其實只係我地好多人支力"得仔..訓曬-v-zz
但係唔知點解好精神..-0-聽左小小..就度玩..-v-ke但係要作文..唉= =400字
科學堂又上左去科學室..計時個d啦又..都好過冇野做既...
之後終於食飯lu..好野..!!-v-有豆腐食..-0-仲有勁多羅白- -救命..-0-
到小息..我同何雯玩猜..輸左個個就1字馬個個呢..++
之後就愈黎愈多人玩=0=仲有....謝祥婷好好笑..kakaka我同何雯都係度傻笑..ke
英文堂我見到郭靜x有野食-v-問佢令..he佢叫我估岩先可以比我..估岩左..ya 全靠你..ka-v-
香口交..食左好耐..冇曬味..算la..有野趙下都好...
到社會..唔知點解社會堂好似好快完咁...咁到數學堂..係度講上堂個好多張鬥快做個張..
我地有朱古力食.,.好YeAh..多謝so sir..-v-之後我同何雯唔知點解又係度改so sir花名..ka好笑
成日係度笑..攪到比so sir鬧..-0-走之前..so sir又同我地講左1句咩"比同1塊石頭整到2次係1個「似肉」"
咁我抄低佢la..但係唔識寫「似肉」..諗住問so sir..但係岩岩走左..
咁林純1番黎..問佢..佢又唔講..問同學又唔識-0-唉..
點知原來問林純1個陣..比佢見到我食野..-0-死 佢叫我放學留低..唉
又唔知同我講d咩現論=0=唉..之後miss鄭話走得..
咁我就織卡親住林純1睇唔到走la...........成功!!-v-ha
點知落雨..又冇帶姐..所以就買野食搵野做下la..-v-落雨真係好..haha
之後諗住去秀德..點知真係..過到去話問老師借姐喎....但係個個老師都唔得閒..- -
所以都係走la..何雯佢地3個係個度座車走= =我叫梁小惠留低倍我行..佢真係留低=0=
去到M記..佢請我食野a....>w<好野..好正-v-<d野食>ka
之後佢又同我去我留下座車走lu..番到屋企我又繼續玩勁舞lu..-v- |